[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Kaiser »

Dzisiaj czyściłem przepływkę i profilaktyczne przed cała operacją odłączyłem akumulator. Po poskładaniu wszystkiego do kupy i podpięciu aku, MFA troszkę zwariował. Mianowicie pokazuje że na obecnym paliwie mogę przejechać 120 km, podczas gdy przed cała operacją mogłem przejechać według wskazań kompa jakieś 270 km . Poziom paliwa mam dokładnie na drugiej kresce. O co kaman?
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: DzieX »

Reset wartości = przyjęcie domyslnych dla zasięgu. MFA nie wiedział ile było spalania przed odpięciem, więc coś sobie tam policzył.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Kaiser »

Jest jakiś sposób żeby przywrócić poprzedni stan?
Awatar użytkownika
el_pawłov
Forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 26 lut 2014, 20:16
Auto: Toledo 1M
Model: 1.8 AGN+LPG
Lokalizacja: Jaworzno

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: el_pawłov »

Myślę że wystarczy przejechać trochę i jak MFA dostanie dane o spalaniu to wszystko powinno wrócić do normy.
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Kaiser »

Ok, dzięki :)

Edit.

Powracam do usterki bo po przejechaniu blisko 100km, MFA nadal pokazuje złe dane. Zapomniałem wcześniej dodać że podczas podczas podpinania aku, z klemy poszedł lekki dymek. Dodam jeszcze że wszystko chodzi tak jak powinno, tylko ta jedna funkcja nie.

[ Dodano: 2015-04-22, 08:22 ]
Up
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Sony »

Kaiser, nie przejmuj się tym. Przejedziesz kilkaset km i wróci wsio do normy.
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Kitaj »

Dymek poszedł bo miałeś brudne klemy :mrgreen:
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Kaiser »

Mogło i tak być :-D

Inna sprawa że rzeczone czyszczenie przepływki niewiele pomogło
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Szymek08 »

A ja mam koledzy taki problem że Tolek nagle traci moc i gaśnie. nie mam pojęcia co to może być. Układ paliwowy przeczyszczony i powymieniane filtry, podmieniłem N75 z N18 i dalej to samo. Ałto tydzień w tydzień dostaje w palnik na autostradzie więc zapieczone kierownice to nie są. Gruszka przy turbo ładnie chodzi i jest szczelna. juz nie wiem co jest grane. Jakieś propozycje? Jak zgaśnie to bez problemu zaraz zapala.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: vwir »

Sam od siebie gaśnie? Przecież to nie mogą być żadne turbiny, gruszki, N75 czy inne takie. Gaszak się nie przycina? Kiedy czyściłeś EGR? Co mówi VAG?
ODPOWIEDZ