Wszystko o silnikach wysokoprężnych
dominik
Forumowicz
Posty: 1167 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: dominik » 14 kwie 2015, 22:35
hmmm. na jesień wszystkie wymieniane?
tylko pytanie czy zawiecha jest powodem np. lewego powietrza....
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 kwie 2015, 22:37
dominik , zrób logi dynamiczne i wrzuć w odpowiedni temat to może Nam nieco rozświetlą sytuację.
dominik
Forumowicz
Posty: 1167 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: dominik » 14 kwie 2015, 22:38
Sony , tylko pytanie czy logi to nie jest wróżenie z fusów.
a pozatym nie mam ich jak zrobić....
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 kwie 2015, 22:39
dominik , właśnie bez logów to wróżenie z fusów
krolik54
Forumowicz
Posty: 35 Rejestracja: 02 lis 2011, 18:21
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lębork
Post
autor: krolik54 » 14 kwie 2015, 23:02
To że wężyki wymieniane nic nie znaczy, wystarczy ze licho zamontowane i przetarł się któryś delikatnie.
ghul17
Forumowicz
Posty: 184 Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Post
autor: ghul17 » 14 kwie 2015, 23:22
to wkoncu turbo było rozbierane czy nie?? tez miałem to samo nonstop przeładowania.... podmieniałęm przepływki cudowałem n75 zamieniałem z egrem wezyki nowe wsio wsio. geometrie czysciłem myslałem ze to pomoze dalej przełądowania oddałem auto do fachowca i co ? ..... okazała sie źle złozona turbina(geometria) w niemcowni!! jeszcze co innego to zostaje zle wyregulowana grucha.
bez interfejsu mozna sobie gdybac i pisac to co kazdy napisał. ale winy szukaj w turbo
dominik
Forumowicz
Posty: 1167 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: dominik » 14 kwie 2015, 23:58
ghul17 , turbo nie było rozbierane.
Jest opcja, że gdzieś jest lewe powietrze lub gruszka do regulacji....
ghul17
Forumowicz
Posty: 184 Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Post
autor: ghul17 » 15 kwie 2015, 00:06
ruszałęś palcami geometria? faktycznie lekko chodzi? popatrz na ta gruche. lewe powietrze watpie. kabel zamów bo kupiłęs n75 a moze byc psuu w dupe bo stary jest dobry a tak to bys kabel za tą cene miał.
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 15 kwie 2015, 07:28
Jeśli przeładowuje to nieszczelność układu raczej odpada. Wtedy by było niedoładowanie. Gruszkę ktoś w ogóle regulował, czy założyłeś tak jak kupiłeś?
dominik
Forumowicz
Posty: 1167 Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: dominik » 15 kwie 2015, 08:17
nowa gruszka była ustawiona na wzór starej .....