[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

hmmm. na jesień wszystkie wymieniane?
tylko pytanie czy zawiecha jest powodem np. lewego powietrza....
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

dominik, zrób logi dynamiczne i wrzuć w odpowiedni temat to może Nam nieco rozświetlą sytuację.
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

Sony, tylko pytanie czy logi to nie jest wróżenie z fusów.
a pozatym nie mam ich jak zrobić....
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

dominik, właśnie bez logów to wróżenie z fusów :P
k
krolik54
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 02 lis 2011, 18:21
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lębork

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: krolik54 »

To że wężyki wymieniane nic nie znaczy, wystarczy ze licho zamontowane i przetarł się któryś delikatnie.
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: ghul17 »

to wkoncu turbo było rozbierane czy nie?? tez miałem to samo nonstop przeładowania.... podmieniałęm przepływki cudowałem n75 zamieniałem z egrem wezyki nowe wsio wsio. geometrie czysciłem myslałem ze to pomoze dalej przełądowania oddałem auto do fachowca i co ? ..... okazała sie źle złozona turbina(geometria) w niemcowni!! jeszcze co innego to zostaje zle wyregulowana grucha.

bez interfejsu mozna sobie gdybac i pisac to co kazdy napisał. ale winy szukaj w turbo
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

ghul17, turbo nie było rozbierane.
Jest opcja, że gdzieś jest lewe powietrze lub gruszka do regulacji....
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: ghul17 »

ruszałęś palcami geometria? faktycznie lekko chodzi? popatrz na ta gruche. lewe powietrze watpie. kabel zamów bo kupiłęs n75 a moze byc psuu w dupe bo stary jest dobry a tak to bys kabel za tą cene miał.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: vwir »

Jeśli przeładowuje to nieszczelność układu raczej odpada. Wtedy by było niedoładowanie. Gruszkę ktoś w ogóle regulował, czy założyłeś tak jak kupiłeś?
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

nowa gruszka była ustawiona na wzór starej .....
ODPOWIEDZ