Witam szanownych klubowiczów.
Poprzednio napisałem o sowim problemie w osobnym temacie ale admin mi go przeniósł do kosza więc spróbuję tutaj
Po ostatniej wizycie w ASO Seata, gdzie wymieniane były uszczelki pod pokrywą głowicy, średnio co tydzień wywala mi błąd 16795 Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected. Przy pierwszym pojawieniu się błędu, wraz ze znajomym mechanikiem, dopatrzyliśmy się nieprawidłowego złożenia kanału dolotowego powietrza, więc samochód wrócił do ASO na reklamację usługi. Teraz błąd pojawił się po raz kolejny. Zdążyłem już poszperać trochę w internecie nt tego błędu i wychodzi na to że jest gdzieś problem z dmuchaniem powietrza do kolektora wydechowego, na katalizator? Wszystko co znalazłem zazwyczaj tyczyło się silnika 1.8T. Mam kilka pytań.
1. Czy ktoś kto posiada ten silnik miał może taki problem? Od czego zacząć?
2. Czy pomimo tego błędu mogę spokojnie, bez obaw o silnik, eksploatować samochód?
3. Czy słusznym jest moje myślenie, że samochód znów powinien trafić do ASO na reklamacje usługi, w związku z tym że najprawdopodobniej coś źle podłączyli po wymianie uszczelek pod pokrywą głowicy?
Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie konstruktywne wypowiedzi.
Pozdrawiam