Mam takie pytanko co prawda mam Pb ale pytanie ma sie co do kata czy w 1.6 16V AUS wywalal ktos kata. Podobno sa tu dwie Sondy Lambda jedna przed a droga za katalizatorem Pewnie bedzie jakis problem z tym
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v
futrosky pisze:Dopisze się jeszcze raz bo mi nikt nie odpisał po poprzednim poście. Zrobiłem pełny przelot. Kata wywaliłem i tłumnik wywaliłem. Rurka przez cały samochód. Moje pytanie : Czemu na biegu jałowym nie ma gwizdu ( nie słychać turbo ) tylko powietrze. Efekt Blow Off jest ale na biegu jałowym tylko powietrze słychac a nie gwizd. Zerknijcie na efekt tu : https://www.youtube.com/watch?v=LAzCvL2kIhw
Audi ma ten efekt, i kumpel od Bory też ma. Czy Seaty mają inne wygłuszenie czy o co chodzi ? Może coś z turbo ?
No w końcu dowiedziałem się skąd ten dźwięk. U mnie jest tak samo jak na tym filmiku tj. po puszczeniu gazu pojawia się ten charakterystyczny dźwięk. Najczęściej słyszany przy zmianie biegów 1-2-3 przy czym najgłośniej z 1-2. Pierwszy raz, usłyszałem go kiedy przepaliła mi się rura przy katalizatorze. Potem po jego wywaleniu i wspawaniu rurki do obudowy dźwięk pozostał. Przez pół roku zastanawiałem się co jest grane i teraz doszedłem do wniosku, że to wina katalizatora a właściwie jego braku.