Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Nie wiem, jakie powinno być poprawne podciśnienie. Ale wiem, że w nowej turbinie bez problemu zasysałem ustami powietrze i sztanga się ruszała.
Awatar użytkownika
Danielo_one
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 17 mar 2015, 19:59

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Danielo_one »

Gruszka pójdzie nowa, poleciało PW. Co do czyszczenia zmiennej geometrii przyznam, iż patrząc na to jak ludzie wszystko czyszczą to ja osobiście dałem ciała i przypuszczam dlaczego się przycina geometrią w końcowej fazie. Prawdopodobnie gruszka się przycina i od tego zaczęło zacinać geometrię. Jeszcze jedno na koniec głupie, ale jak i ważne pytanie. Ustawienie sztangi gruszki w takiej samej odległości jak na starej ma coś ze sobą wspólnego czy nie ma szans po długości sztangi ustawić turbiny?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Nie ma szans. Ustawia się na wakuometr. Gdzieś miałem link do filmiku jak ją ustawiać, jeśli znajdę to podeślę.
Awatar użytkownika
Danielo_one
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 17 mar 2015, 19:59

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Danielo_one »

Wakuometr zakupiłem, gdyż obstawiałem podciśnienia. Wszystkie węże wymienione a przeładowanie nadal jest, więc prawdopodobnie dałem ciała przy czyszczeniu geometrii a i gruszka swoje zrobiła. Z logów nie wynika nic innego typu przepływomierz bądź cokolwiek innego?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Gdy ogarniesz turbinę to będziemy analizować inne rzeczy. Na razie sprawa prosta - zadane ciśnienie 2.0 a faktyczne 2.5.
Awatar użytkownika
Danielo_one
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 17 mar 2015, 19:59

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Danielo_one »

Zmienna geometria wyczyszczona i gruszka wymieniona na nową. Problem jak na razie rozwiązany. Wrzucam logi do analizy, ale wydaje mi się że chyba jest już w porządku. Proszę o sugestie jeśli nadal coś jest nie tak.

DYNAMICZNE:
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_209162.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209164.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Idealnie.
Awatar użytkownika
Danielo_one
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 17 mar 2015, 19:59

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Danielo_one »

Tak właśnie myślałem, ale nie byłem pewien. Problem był z gruszką bo inny uchwyt (został stary) oraz inna długość sztangi jest. Jak odczytać moment kiedy turbo "wstaję"? Wartość zadana czy aktualna i jaki moment?
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

Zadana to jak powinno być, aktualna to odczytana. To trochę z opóźnieniem wartości są, ale jak widzisz, przy 1500 zaczyna się coś dziać, żeby już przy ponad 1800 była zamierzona wartość.
Obrazek
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: matix88 »

hej mam pytanie czy ktos moze rzucic okiem na moje logi i powiedzieć czy wszystko jest ok? bo wydaje mi sie ze ostatnio jakoś tak troche stracił na mocy samochód :)
http://vaglog.pl/log_209699.html
zastanawiam sie tez nad wymianą pedału gazu bo czujnik mi tam chyba padł bo bład ciągle wraca

podpowiedzcie prosze przy okazji czy coś ruszać przy pedale jakies styki czyścić czy szukać nowego? bo patrzylem po allegro to chodzą po 30-50zł używane
jak poznać że to właśnie "ten model" zeby do mnie pasował?

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 012 FK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 3357
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06402
Additional Info: VSSZZZ1MZ3R071622 SEZ7Z0B1829094
2 Faults Found:
18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High
P1631 - 35-10 - - - Intermittent
18040 - Accelerator Position Sensor (G79): Power Supply Malfunction
P1632 - 35-10 - - - Intermittent
1.9 TDI ASV 2002 r.
ODPOWIEDZ