Kitaj, takiej opcji też próbowałem ale dźwięk był taki sobie. Najlepszy był wydech ma samym końcowym ale długo nie zdążyłem się nim nacieszyć. Ja coś jeszcze wymyślę
michaels1800, oj teraz już nie pamiętam jakie są średnice
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
A jak jest z wydechami robionymi na zamówienie? Bo nie wyobrażam sobie sytuacji że wydaje powiedzmy 3 tyś na wydech z kwasówki robi mi go firma po czym na drugi dzien policja zabiera mi dowód
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Też kupiłem Remusa wyciągniętego z Toledo z silnikiem 2.3 Mam jeszcze pytanko, czy znacie może jakąś stronkę, ewentualnie program, gdzie można sprawdzić średnicę rur w wydechu 1.8 ? W ETKA nie widziałem, ale przyznam się, że jeszcze nie do końca ogarniam ten program.
Dzięki haszczu . Stosowałeś u siebie jakąś redukcję do połączenia wydechu ? Zastanawiam się nad środkowym od Golfa 1.8T, mimo że jak mówiłeś, jest większa średnica. Przepraszam za laickie pytanie, ale czy zastosowanie takiej redukcji powoduje jakieś "nieprawidłowości" w przepływie spalin albo czy ma to jakiś wpływ na dźwięk ?
michaels1800, tutaj dużej różnicy nie będzie przy dołożeniu redukcji bo przeskakujesz na większą średnicę. Spaliny i tak będą miały więcej miejsca na wylot. Ja robiłem redukcję stożkową i zespawalem rurę środkowego z rurą końcowego
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM