Po otwarciu drzwi ni świeci się lampka w drzwiach kierowcy. Jakiś czas temu świeciła sie sporadycznie ale teraz już w ogóle.
Z pilota zamykają się wszystkie drzwi oprócz kierowcy. Zamykam je kluczykiem. Z kolei otwieranie z pilota działa na wszystkie drzwi. Zamykanie i otwieranie z kluczyka działa tylko na drzwi kierowcy.
Lampka w podsufitce i dwie z tyłu działają po otwarciu wszystkich drzwi oprócz kierowcy. Nie świeci mi kontrolka otwartych drzwi oraz brak sygnału zapalonych świateł.
Ok, ale jeśli to mikrostyk to jak się za to zabrać? To że trzeba wyjąć zamek to pewnie jasne, ale czy jest jeden mikrostyk czy kilka? Po czym poznać że jest uszkodzony? Wymiana polega na odlutowaniu i zalutowaniu nowego?
Coś takiego będzie pasować?http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-skoda-audi-seat-i5129181459.html
Do tej pory naprawiałem 4 zamki (w dwóch tolkach) i nigdy nie musiałem zakładać nowego mikrostyku. Zawsze były to zimne luty. Generalnie sprawdzasz miernikiem, czy po kliknięciu styki się zwierają i rozwierają.
Witam mam takie pytanko dzisiaj w vagu zobaczyłem że można włączyć opcję ryglowania drzwi powyżej 15 km/h ale gdy to ustawiłem rygluje mi wszystkie drzwi natomiast w drzwiach kierowcy rygiel sam wraca na pozycję ,,otwarte" dodam tylko że nie świeci mi się lampka w drzwiach i nie mam sygnału gdy wysiadam z auta że mam zapalone światła. W pozostałych drzwiach lampki świecą. Tolek II AHF dziękuję za pomoc
Masz walnięty mikrostyk lub zimny lut i samochodzikowi wydaje się że drzwi są otwarte dlatego wraca do pozycji otwarte, temat szeroko opisany wystarczy poczytać
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------