Spasowanie wg mnie bardzo dobre. Montaż to 5 min. W zestawie są dwie blaszki, które zakłada się za żebra kratki i śrubki którymi się przykręca owiewkę. Materiał to elastyczny przeźroczysty plastik - taki jak do owiewek na szyby. Jedynie śruby mają złoty kolor i żeby nie były widoczne pomalowałem je na czarno.
Jak ktoś się nie zna to nie widzi różnicy
Stary temat ale muszę odgrzać bo widzę że tu uzyskam potrzebną mi pomoc.
Mianowicie posiadam w swoim autku podgrzewacz elektryczny powietrza, sterowany jest on tak samo jak króciec ze świecami żarowymi, ale jest jedno ale, wszystkim podgrzewanie włącza się po spełnieniu kilku warunków jak obciązenie alt, temp, itp. U mnie jest jeszcze jeden warunek mianowicie w panelu regulacji ogrzewania wbudowany jest mikroprzełacznik który "aktywuje" podgrzewacz przy ustawieniu nawiewu na szybę i w związku z tym mam pytanie czy ma ktoś może schemat rozpiskę na który pin ECU ten mikroswitch może być wyprowadzony? Pytam dlatego że zamontowałem właśnie kompletna nagrzewnicę z klimatronikiem oraz panel. W nagrzewnicy zmieścił się wspominany elektryczny podgrzewacz powietrza (preheater). Niestety panel z pokrętłami został zastąpiony przez panel climatronika i zostal mi ten nieszczęsny przewód z mikroswitcha który nie wiem gdzie ma być wpięty w panelu climatronika. Fabrycznie mikroprzełacznik zwiera go do masy przy ustawieniu na szybe i mam pytanie czy mogę go zostawić połaczonego z masą czy muszę gdzieś podłączyć do panelu climatronik. Jak to fabrycznie wygląda w samochodach z podgrzewaczem i climatronikiem?
Seat Arosa 1.4 TDI PD AMF z 2001 roku. Oryginalnie zabudowana klimatyzacja manualna na sterowniku wentylatorów 1J0919506K obecnie założony climatronic z golfa IV.
Niestety nie posiadam schematu ale wygooglowałęm i coś się znalazło więc radzę Tobie to samo. Może podłącz ten przewód w pin gdzie sygnał wychodzi na klapę od nadmuchu na szybę
Tylko ze na pinie sterujacym klapa napiecie pojawia sie do czasu az wewnetrzy potencjometr silnika nie uzyska rezystancji odpowiadajacej pelnemu otwarciu potem zanika bo "wie" ze klapa zostala juz otwarta.
A 'wie' na podstawie kolejnych dwóch pinów. Tam masz w środku rezystor, na którym zmienia się opór gdy klapa się otworzy/zamknie. Może to by wystarczyło?
Wiem jak jest zbudowany silniczek klapy ale niestety pomysł z podlaczeniem do niego przewodu odpada bo silniczek zaczyna wariowac i zmienia położenie. Może ktoś wie jak to jest zrealizowane w samochodach które mają climatronic i mają dogrzewacze. Musi być jakiś pin aktywujacy w panelu climatronica