dłuzszy czas sie nie odzywałem ale praca w delegacji i bez dobrego neta...
Wiec tak powiem kilka nowych faktów odnosnie nie rownej pracy z ktora walcze w Toldku, ale pierwsze od poczatku aby bylo to w jednym wątku
Otóż pojawił mi sie problem nierownej pracy silnika na biegu jałowym i teraz po kolwi wszytsko co wymienialem. Zalożylem przeplywomierz no name firmy autolog gdyz boshowski mi padl, ale wczoraj kupilem nowy bosha i problem nie ustaje, wymienione koncowki wtryskow na nowe, wymienjone swiece zaplonowe blinstein, wymienione wszytskie przewody podcisnienia na nowe, wymienony czujnik temp na ori, wymieniony termostat na ori, wyczyszczony egr, wyczyscilem rowniez tak jak mowilem ten nastawnik pompy i byly w nim opiłki i myslalem z epo tym juz na pewno wszystko worci do normy, ale gdzie tam jest moze ciut lepiej ale dalej czesto gesto nim trzesie ;/ i chlopaki normalnie juz sie poddaje... pod vagiem w ciagu 2 tyg siedzial chyba 6 razy sprawdzone bylo wszytsko, dzisiaj ejzdizlem do znajomego ktory pracuje w serwisie i podlaczylem go pod WOD-a i parametry pracy silnika, kat wtrysku paliwa, wtryski wszytsko jest jak powinno, a dalej swiruje ;/
[ Dodano: 2015-03-05, 20:43 ]tylko teraz tak mnie zastanawia jedna rzecz... hmm czy na przykład przewód idacy od pompy vacum do serva nie moze wplywac rowniez na nierowna prace silnika? bo w sumie ejst tam taki zaworek kierunkowy i na niego wchodzi przewod podcisnieniowy srednicy jak sie nie myle 3,2 i on idzie chyba do n75 i mzoe gdzies tutaj jest nieszczelnosc miedzy vacum a serwem i trzepie silnikiem? hmmm
[ Dodano: 2015-03-05, 20:51 ]wstawiam foto tego przewodu... i jak myslicie na laczeniach moze wystepowac gdzies nieszczelnosc?