Dany z PRZODEM a nie PRĄDEM;] Z przodem to musisz dobrze ścisnąć by nie wystrzeliły, no i dobry zestaw kluczy do odkręcania;] Sam dojdziesz co i jak jak zobaczysz;]
Ale które? Przód czy tył? Do przodu musisz mieć taki specjalny przyrząd do ściskania sprężyny. Z tyłu sytuacja jest prosta. Podnosisz tył, odkręcasz amorki i sprężyny same wychodzą.
dokładnie koti tył to bajka jak na gwint wymieniałem to z tyłu 1 strone 15min wymieniłem z przodu troche zabawy jest żeby amora wyciągnac ale generalnie luzik ale ściągi do spręzyn by się przydały ja wyciagałem bvez to sie troche bawiłem
aha no to spoko,zobaczymy moze w tym tygodniu lub następnym coś wykąbinuje. A jeszcze mam pytanie jeżeli auto obniżyłbym na -35 to jaki będę miał prześwit?? Chodzi mi o odległość miski olejowej od ziemi. Czemu pytam? Otóż mam już jakieś sprężyny kolorowe na aucie dokładnie różowe i nie wiem o ile one obniżają auto da się to jakoś sprawdzić??