Spam #1

Luźne gadki o wszystkim
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Spam #1

Post autor: Domelek »

dlaczego skopałem? tak 80cm średnicy.
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Spam #1

Post autor: irocket »

Nie no, dziwne mi się wydawało, żeby ktoś potrzebował rury takiej średnicy. Najlepiej popytać na złomach, tam najprędzej by mieli, tylko pewnie jakieś grubościenne będą, albo coś.
Obrazek
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Spam #1

Post autor: Domelek »

Mi jest potrzebna ścianka 1cm. Pytałem już na złomach,ale bardzo rzadko bywają takie rury. Dlatego napisałem tutaj,może ktoś coś wie na ten temat.
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Spam #1

Post autor: haszczu »

Domelek, do czego potrzebujesz taka rurę?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Spam #1

Post autor: Domelek »

Na piec.
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Spam #1

Post autor: haszczu »

Domelek, zapytam w pracy ale wątpię żeby dali radę zwinąć blachę 1 cm w rurę.

To teraz ja:
Dziś sprawdzałem płyny ustrojowe w moim Tolku i coś niepokojącego zauważyłem.
Otóż w zbiorniczku płynu chłodniczego (nie wiem dlaczego ale mam zalany różowy) zobaczyłem coś ciemnego. Cały płyn nabrał jakby ciemniejszej, mało przezroczystej barwy.
W całym zbiorniczku jest jakby różowy osad.
Powiedzcie mi czy mam się obawiać o uszczelkę pod głowicą?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Spam #1

Post autor: Sony »

haszczu, w oryginale powinien być właśnie G12, a jest on koloru różowego :P
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Spam #1

Post autor: Kitaj »

haszczu pisze:nie wiem dlaczego ale mam zalany różowy


haszczu, twój tolek jest pedałem :-D :-D
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Spam #1

Post autor: vwir »

haszczu, to chyba jakieś fatum na te uszczelki. Coraz więcej osób na forum o to pyta. U mnie zbiorniczek też zrobił się ciemniejszy - na jego ściankach pojawił się ciemny osad. Powoli rozglądam się, komu dać głowicę do ewentualnego splanowania i sprawdzenia szczelności.
Podobno są jakieś testy na obecność oleju lub spalin w płynie chłodniczym. Możesz się tym zainteresować. Jeśli to olej, to jest szansa, że to chłodnica oleju się rozszczelniła (chociaż może też być uszczelka pod głowicą). Jeśli spaliny, to gorzej.
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Spam #1

Post autor: irocket »

A może to ze starości? U mnie też był mętny płyn, ciemniejszy niż zwykle, przy wymianie chłodnicy wymiana płynu, na razie jest czysty, jakby coś było nie tak, to byłby już mętny.
Obrazek
ODPOWIEDZ