Nie no, dziwne mi się wydawało, żeby ktoś potrzebował rury takiej średnicy. Najlepiej popytać na złomach, tam najprędzej by mieli, tylko pewnie jakieś grubościenne będą, albo coś.
Domelek, zapytam w pracy ale wątpię żeby dali radę zwinąć blachę 1 cm w rurę.
To teraz ja:
Dziś sprawdzałem płyny ustrojowe w moim Tolku i coś niepokojącego zauważyłem.
Otóż w zbiorniczku płynu chłodniczego (nie wiem dlaczego ale mam zalany różowy) zobaczyłem coś ciemnego. Cały płyn nabrał jakby ciemniejszej, mało przezroczystej barwy.
W całym zbiorniczku jest jakby różowy osad.
Powiedzcie mi czy mam się obawiać o uszczelkę pod głowicą?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
haszczu, to chyba jakieś fatum na te uszczelki. Coraz więcej osób na forum o to pyta. U mnie zbiorniczek też zrobił się ciemniejszy - na jego ściankach pojawił się ciemny osad. Powoli rozglądam się, komu dać głowicę do ewentualnego splanowania i sprawdzenia szczelności.
Podobno są jakieś testy na obecność oleju lub spalin w płynie chłodniczym. Możesz się tym zainteresować. Jeśli to olej, to jest szansa, że to chłodnica oleju się rozszczelniła (chociaż może też być uszczelka pod głowicą). Jeśli spaliny, to gorzej.
A może to ze starości? U mnie też był mętny płyn, ciemniejszy niż zwykle, przy wymianie chłodnicy wymiana płynu, na razie jest czysty, jakby coś było nie tak, to byłby już mętny.