Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

mat_282, ja nadal podtrzymuję swoje zdanie, że przepływomierz marnie mierzy. Powinny być wyższe wartości przy w pełni sprawnej przepływce. Może być też tak, że podciśnienie Ci ucieka i stąd takie efekty na logach. Sprawdź wszystkie wężyki czy nie są gdzieś przetarte etc.
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: mat_282 »

Sony, a może to być spowodowane zapchanym filtrem paliwa? bo nie wymieniałem już od 40k km. Podczas przyspieszania od 1.5k obr do 4k czuć wyraźne przyrosty mocy przy 2.5k i później przy 3k.
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

mat_282, raczej nie sądzę, żeby to było spowodowane zapchanym filtrem, ale na Twoim miejscu zdecydowanie bym go wymienił. 40k km ? Ja przy takim przebiegu to już bym go 2 razy wymienił :D Paliwa w PL wiadomo jakie mamy...

Skup się póki co na wężykach, a jak będą OK to na podmianie przepływki.
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: mat_282 »

Kurde przepływka mi padła jakieś pół roku temu i podmieniłem od kumpla bo akurat kupił nowa i było ok. Ja zaoszczędziłem i kupiłem używkę no i pewnie się wysypała. . . Podjadę jutro do niego i znów podmienimy i wtedy zrobię ewentualnie logi i zobaczymy. A nowy brac z Boscha czy PIERBURG?
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Obowiązkowo to co w oryginale, czyli BOSCH. Jednak sprawdź te nieszczęsne wężyki, żebyś nie wyrzucał kasy w błoto.
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: mat_282 »

wężyki sprawdzę a przepływkę podmienię od kumpla z ASV bo kupił nówkę Boscha. Wtedy będę wiedział na pewno. To ze turbo późno wstaje może być spowodowane przepływką?
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

Tak, może to być przez przepływkę. U mnie jak była zasyfiona (w 1Z, turbo bez zmiennej geometrii), "moc" jako takie nie jedzie, o już jedzie, było czuć przy ~2,5k rpm, po czyszczeniu (u mnie się dało), porównywalny przypływ mocy czuć już przy ~1,5k rpm
Obrazek
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: mat_282 »

Ja już czyscilem ale nic nie dało. Błędami na komputerze nie pokazuje. Podniebienia od kumpla i jak będzie ok to kupię Nowa Boscha i po problemie.
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

mat_282, jak wężyki będą OK to podmień przepływkę i zapodaj logi.
Używanej przepływki nie ma co kupować, za nówkę dasz nieco ponad 200zł i będzie służyć dłuuuuuuuugo :)
m
mat_282
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:50

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: mat_282 »

Uzywke miallem za flaszke:p koznabyli zaryzykować. Stara pokazywała błąd i był.mega muł. Ta bleda niema ale pewnie źle mierzy. Tylko zstanawia mnie czemu raz jest bdb a raz muł, gdyby to było podciśnienie to byłoby caktczas tak samo.
„Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
ODPOWIEDZ