[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
Subsilver
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 03 lut 2013, 10:28

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Subsilver »

Okej, wielkie dzięki za zainteresowanie :). Sporo pomysłów, szkoda tylko że mało czasu żeby podjechać pogrzebać. Obstawiałem jeszcze immo, ale dlaczego otwiera mi wobec tego samochód z pilota? Pilota też chyba nie powinien czytać.
Lewy pas to nie kółko różańcowe...
Awatar użytkownika
NED
Forumowicz
Posty: 280
Rejestracja: 10 gru 2010, 14:46
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: NED »

Immo a centralka to dwa odrębne i nie powiązane ze sobą systemy.
NED
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

weneryniarz pisze:Też bym sprawdził 109. Najprostsza i najtańsza opcja.


Po co "pukać" skoro przy odpalaniu widać czy podaje zasilanie jeżeli zapala się spiralka?

Jeżeli to odcięcie paliwa, to tak jak napisał vwir sprawdź czy jest napięcie na elektrozaworze pompy (góra pompy) - na wł zapłonie powinno być 12V podane po przekaźniku 109. czasami zawór się też zapycha.
Michal
Awatar użytkownika
Subsilver
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 03 lut 2013, 10:28

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Subsilver »

Generalnie wszystkie kontrolki zachowują się "ładnie" Immo nie miga, świece ładnie gasną. Dostałem cynk od kolegi, Leon w TDI. Miał ten sam problem, padł immo, który jest w zegarach. Pomogła wymiana zegarów + programowanie immo. Tylko niestety zegary do TDI, do tanich nie należą i nie ma ich zbyt dużo :)) ktoś coś ma na stanie w garażu? zalega? :)
Lewy pas to nie kółko różańcowe...
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: vwir »

W TDI dość proste jest zupełne odłączenie immo. Więc możesz od tego zacząć i się dowiesz, czy jest to spowodowane przez immo.
Awatar użytkownika
Subsilver
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 03 lut 2013, 10:28

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Subsilver »

vwir masz jakąś instrukcję jak to zrobić? Chętnie bym spróbował na początek żeby wogóle odtransportować autko pod dom.
Lewy pas to nie kółko różańcowe...
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: vwir »

Jeśli nie masz odpowiedniego sprzętu (soft+kabel) to chyba taniej i prościej poszukać kogoś, kto Ci to zrobi. Standardowym kablem do VAGa tego nie zrobisz.
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: ghul17 »

immo działa na elektrozawór pompy wtryskowej?? może jak by podać do elektrozaworu napiecie z aku i spróbować odpalić? tak kiedyś robiłem w starym polo 1.9 D.
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Bartosz_n »

Subsilver, w razie co mogę Cię podholować pod dom , będziesz na miejscu to szybciej cos wymyslisz . ;-)
Awatar użytkownika
Subsilver
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 03 lut 2013, 10:28

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Subsilver »

Bartosz_n, Mega! Dzięki za pomoc! Numer w razie czego mam :) Jadę jutro z Vagiem zobaczę co mądrzejszy ode mnie komputer pokaże...

Dobra pojechałem zwarty i gotowy z laptopem do autka. Niestety nie udało się podłączyć (kocham Windows 7 pod tym względem). Dzisiaj przewalę jeszcze sterowniki pod USB i jutro zaatakuję jeszcze raz. Ponadto dzisiaj udało mi się zaaobserwować, że przez chwilę po uruchomieniu zapłonu pokazuje się kontrolka świec żarowych i miga (nie jest to czujnik stop, bo światła działają bez zarzutu). Szwagier dzwonił do znajomego mechanika i powiedział, że to prawdopodobnie przekaźnik 109, ktoś miał podobny problem?
Lewy pas to nie kółko różańcowe...
ODPOWIEDZ