Olej w Intercoolerze

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

Olej w Intercoolerze

Post autor: Bartek26 »

tak
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Olej w Intercoolerze

Post autor: futrosky »

a jakie objawy będą ?
Bo teraz będą się starał nie jeździć agresywnie żeby ciśnienia nie było i żeby nie leciał olej. Więc jakie objawy mogą być po przepuszczaniu oleju do IC ? Zacznie kopcić i moc tracić czy coś innego ?
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

Olej w Intercoolerze

Post autor: Bartosz_n »

Rozbiegnie się silnik .
Turbo do regeneracji i sprawdź dokładnie jeszcze raz IC-ka .
Żadnych innych wycieków nie widać ?
Silnik suchy ?
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Olej w Intercoolerze

Post autor: futrosky »

Bartosz_n,
silnik się rozbiegnie czyli ?
No tak jak na zdjęciach jest. Największy wyciek chyba w IC jest bo cały zderzak był zaplamiony olejem.
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

Olej w Intercoolerze

Post autor: Bartek26 »

rozbiegnie się czyli mogą uszczelniacze puścić całkiem , silnik zaciągnie olej silnikowy i wkreci się na obroty a potem korbowód wyleci na wakacje. Chyba że go zdusisz sprzęgłem albo zatkasz dolot .

Ja bym nie ryzykował , duże ilości oleju w dolocie i zapocone turbo wskazuja że ma ono już dość . Do czasu wymiany nie jeździj agresywnie , choć to też nie jest reguła że nie zaciągnie .

Pozdro.
Skill.... You can't buy it ....
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

Olej w Intercoolerze

Post autor: Bartosz_n »

Heeheh Bartek ładnie wyjaśnił :-).
Jeżeli dolot jest cały w oleju + wycieki na zewnątrz z IC-ka to nie ciekawie .
Turbo musi puszczać sporo oleju . :-P
Nawet przy spokojnej jeździe będzie ,, ciągnęło '' olej może być tak , ze nawet większe ilości .

Ciekawi mnie tylko zachlapany zderzak ? Aż tak dużo poszło ?
Jak miałem walnięta odme to wszystko było w oleju ;-)
Myślałem , ze to nie możliwe ale jak wsadziłem głowę pod mache to już czysty nie wyszedłem :-P :-D
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Olej w Intercoolerze

Post autor: futrosky »

nawet jak jechalem spokojnie teraz to juz lekko wychodzi listwa olej w zderzaku wiec dzisiaj ostatni dzien jezdze i do mechanika. Odma to chyba nie moze byc bo tylko na gorze w IC jest olej, silnik czysty.

Dzwonilem do mechanikow zapytac o regeneracje i z tego co sie dowiedzialem to dobrze ze w IC jest nieszczelnosc bo olej wylatuje, inaczej by mogl dostac samo zaplonu. Troche mnie cena przerazila bo 1200-1400 regeneracja. Ale turbina konkretnie chyba przepuszcza jak po przejechaniu 12km i bard, o spokojnej jezdzie jak emeryt widac z listwy wyciekajacy olej. Oczywiscie to nie jest plama taka jak wczoraj po ciagnieciu go do 4 tys.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Olej w Intercoolerze

Post autor: vwir »

Masakrycznie wysoka cena ze regenerację. Chyba tylko turbo-tec ma tak wysokie ceny. Chociaż podobno jakość u nich jest wysoka. To tam pytales?

Nowa (oryginał garrett) kosztuje 2200. Gdybym miał płacić 1400 za regenerację a za 2200 miał nówkę to bym doskładał te 800. Regeneracja ma sens gdy kosztuje 800, max 1000.
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Olej w Intercoolerze

Post autor: Kitaj »

w ecu za turbo z vnt w tamtym roku też wołali około 900-1200zł zależy od stanu wyważane na jakiejś super hiper wyważarce do iluś tam obrotów :-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Olej w Intercoolerze

Post autor: futrosky »

powiedzieli ze podstawowa regeneracja 500-600 zl. Jezeli wirnik walniety to 1000 max 1400.

A jak sprawa z uzywanymi wyglada ? jak bym kupil uzywana, wyczyscil. Krecilaby sie czy lepiej nie pchac sie w to. ?
ODPOWIEDZ