hehe nie obrażam sie, wiem jak wygląda przegub, wiem jak wygląda półoś tylko czasem nie wiem gdzie co jest umiejscowione w aucie (tak jak to było w przypadku króćca kiedy wykręcałem termostat, wiedziałem jak wygląda, jak działa ale nie wiedziałem gdzie sie znajduje). zdaje sobie sprawe, że Wy sami rozbieracie swoje auta i w miare możliwości je naprawiacie. Tez sie staram ale bardziej zaawansowanych napraw jak skrzynia biegów nie mam nawet mozliwości naprawy, bo nie mam dostępu do kanału i sporo kluczy "fachowych" brakuje. Teraz staram sie zlokalizowac usterke i ewentualnie rozejrzec sie za częściami bo w moim przypadku każda naprawa strasznie boli "studencki" portfel
ok. auto już mam pod blokiem. sprawdzałem obydwa przeguby i wszystko jest na miejscu. ale podczas holowania słychać było jakieś zgrzyty tak jakby jakieś zębatki nie pracowały ze soba prawidłowo. możliwym by było, że to przegub wewnętrzny ?