Skoro płyn potrafi wyszczerbić metalowe łopatki, więc może i tandetny plastik połamać, jakby nie patrzeć metal będzie trwalszy na działanie temperatur w układzie.
Witam, mam problem z doborem rozrządu, otóż posiadam Toledo 1M 1.8 20V 125KM AGN z 1999r (po vin. 2000) i chciałbym dowiedzieć się czy ten rozrząd będzie na pewno pasował do mojego seata:
http://allegro.pl/rozrzad-kpl-audi-a3-a ... 10505.html Dzwoniłem do sprzedawcy i po dłuższym dochodzeniu oznajmił mi iż będzie pasował.
Witam. W sobotę odstawiam tolka na wymianę rozrządu. zamówiłem taki komplet
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-1-9-tdi ... 35716.html powinien dać radę. Mam problem z nierówną pracą silnika po odpaleniu, kopceniu na niebiesko, troszkę większym spalaniem i mniejszą mocą. Mechanik powiedział że parę razy w tych modelach spotkał się z tym że koło rozrządu na wale korbowym miało luzy i od tego przestawiał się zapłon. Co o tym sądzicie?
nom ok.. poczekam już do soboty, ale te szarpanie po odpaleniu i przy dojeżdżaniu do świateł to chyba raczej nie to.. macie pomysł na to?
[ Dodano: 2014-12-02, 17:11 ] Po wymianie rozrządu i ustawieniu kątu dalej szarpie.. do wymiany mam czujnik temperatury.. mozliwe ze przez to szarpie? bo juz nie mam siły do tego auta