Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Adzioll pisze:i dawkę paliwa na 009 (1,8mg). Postanowiłem dawkę przestawić na około 4mg czyli na taka jaka powinna mniej więcej być i auto totalnie zero mocy jak w maluchu:/


Przy 1.8 miałeś moc ;)
Przy zmianie kąta zmienia się automatycznie dawka.
Michal
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

piotrek148, na rozgrzanym silniku robimy, nie przy 70st.
Michal
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

:oops:
Logi robiłem rano, wskazówka zbliżała się do pionu więc myślałem że min 80 stopni już będzie.
Logi są miarodajne czy muszę poprawić ??
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

piotrek148, popraw, co Cię interesuje w logach, bez sensu robisz jak popadnie?
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Jedno co widać od razu, to VNT nie działa płynnie. Przy 2 tys obrotów turbina przeładowuje i udaje się to opanować dopiero przy 2,9tys obrotów, po czym turbina zaczyna niedoładowywać i wymagane doładowanie osiąga dopiero powyżej 4 tys. Sprawdź ręką, czy gruszka lekko pracuje.
j
janek111
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 12 kwie 2014, 00:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Brzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: janek111 »

Witam , ostatnio co 3dni średnio łapie mi tryb awaryjny wymieniłem zawór N75 , gruszke mam nową i mam przeczyszczone łopatki zmiennej geometri(robione w specialnym serwisie od turbo) i nie mam siły do tego osprzętu.

Prosze o diagnoze logów dynamicznych:

003 http://vaglog.pl/log_197104.html
011 http://vaglog.pl/log_197105.html

Robiłem to pierwszy raz , trzeba w dół przewijać , robione na rozgrzanym silniki 90 st.
p
pyza
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 05 kwie 2014, 20:48

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pyza »

Czy może ktoś mi to zdiagnozowac?

http://vaglog.pl/log_198584.html

Tylko dodam, że logi robiłem na 2 biegu, a teraz przeczytałem, że niby lepiej to zrobić na wyższym biegu i pytanie czy z tych logów coś wynika?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

pyza, zrób logi na 3 i 4 biegu.

Z tych logów wynika, że masz przeładowanie i turbina po przekroczeniu konkretnej wartości wchodzi w tryb awaryjny (notlauf). Przede wszystkim za późno wstaje. Jednak na drugim jest trochę za mało czasu.

Zrób też log statyczny 011 (w BS).
A
Adam100194
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2015, 15:24

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adam100194 »

Witam, mam problem z Tolkiem, 1.9 TDI 110 KM, a mianowicie auto nie ma mocy w całym zakresie obrotów, na jałowym dochodzi tylko tak do 4200 obrotów, ale czasami kręci do końca. Powyżej 3 tys obrotów przechodzi w tryb awaryjny na 3,4,5 biegu, proszę o pomoc.
oto logi
dynamiczne
log 1
log 2
log 3
log 4
statyczne (BS)
log st 1
log st 2
log st 3
log st 4
dodam że zamieniałem przepływkę od octawi z tym samym silnikem i nic nie pomagało, mam też nowy n75. :)
ODPOWIEDZ