No naprawdę faktycznie przy seryjnej mocy to jest sens zmieniać wcześniej nie ma co
Jak ma się zmodzony silnik to wtedy można zejść do 10tys. km, ale jak seria to nie ma co przesadzać. Osobiście mam serię, a zmieniam co 12-13 tys.
Sony pisze:No naprawdę faktycznie przy seryjnej mocy to jest sens zmieniać wcześniej nie ma co Jak ma się zmodzony silnik to wtedy można zejść do 10tys. km, ale jak seria to nie ma co przesadzać. Osobiście mam serię, a zmieniam co 12-13 tys.
Akurat w tolku wymiana oleju i filtra nie jest jakąś mega kwotą, co prawda skrzysieks może trochę przesadza ale wymiana co 10 tyś jest jak najbardziej wskazana, olej czyści silnik z tych wszystkich syfów. To tak jakbyś miał się myć w tej samej wodzie i miał do wyboru umycie się 10x albo 15. Chyba znam odpowiedź
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
deejay-13, ja jak wymieniałem popychacze również wymieniłem olej choć miałem zrobione na nim może 3 tyś i tyle nie mówie ze wymieniam co 15 staram sie tak miedzy 12 a 13 raz zalałem motula i nie widze szczególnej różnicy w pracy silnika a motul był zachwalany ze ponoć wycisza troche chyba ze w silniku benzynowym jest to bardziej odczuwalne ja nie widzę różnicy