Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
bartek
Forumowicz
Posty: 2115 Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: bartek » 13 sie 2014, 08:19
futrosky , Gwint KW - obniża jak chcesz, a komfort lepszy jak na Ultra SRach
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
futrosky
Forumowicz
Posty: 236 Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: futrosky » 16 sie 2014, 11:27
bartek , ile mniej wiecej trzeba dać za używkę ? Ale podobno w gwincie się juz nic nie ugina a w sportowym się ugina coś, tak ?
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 16 sie 2014, 16:49
Jak skręcisz gwint na max to się nie będzie miało co uginać
futrosky
Forumowicz
Posty: 236 Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: futrosky » 16 sie 2014, 17:16
tak jak pisałem nie max tylko max u mnie będzie wynosiło -40 mm.
a z innej bańki. Sportową zawiechę dam radę sam wymienić, albo chociaż tył ? Czy trzeba mieć specjalne klucze i ściągacze. Jak to wyglada ?
wojtekm
Forumowicz
Posty: 937 Rejestracja: 14 cze 2011, 21:54
Post
autor: wojtekm » 16 sie 2014, 19:56
Na przód potrzebujesz ścisków/ściągaczy do sprężyn. A tył wymienisz sam
weahh
Forumowicz
Posty: 10 Rejestracja: 14 sie 2010, 15:51
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 tdi
Lokalizacja: przemysl
Post
autor: weahh » 22 sie 2014, 16:11
na stronie eibach są dwa rodzaje
E8114-140 1.8 20V, 1.8 20VT, 1.9 SDI, 1.9 TDi
E8115-140 2.3 V5, 2.3 V5 20V, 1.9 TDI
które wybrać, silnik ahf
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 22 sie 2014, 17:23
te pierwsze, drugie są dla 1.9 na pompkach bo są cięższe
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 06 paź 2014, 19:07
Panowie na ori stabilizatorze przy gwincie ile da sie zejść aby nie tarło wszystko ? bo mam dylemata czy na wiosne gwintu nie kupować
PS. Warto pchać się w MTS albo Ta technixa ?
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733 Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary
Post
autor: Bartek26 » 06 paź 2014, 20:22
jak nie masz kasy na dobry gwint , to kup TA tesco albo ten mts ... ale jakość tego zawieszenia jest adekwatna do niskiej ceny - nie bede pisał co o nich sądze bo jeżdzi sporo osób i się obrazi.
Do wiosny daleko , mysle ze warto odkladac na markowy gwint , nawet uzywany .
Ostatnio ktorys z uzytkownikow tego forum sprzedawał dobry gwint w dobrej cenie - chyba KW .
Skill.... You can't buy it ....
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435 Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: deejay-13 » 06 paź 2014, 20:24
skrzysieks , Na vag-podkarpacie Michu obecnie jeździ G4 z ori stabilizatorem. Powiem że nawet strasznej kozy nie ma. Zobacz jak tam to wygląda.
PS. Nie warto. Fakt za te pieniądze cudów nie można wymagać ale jest twardo. Będziesz chciał to sprzedam Ci mój na wiosnę a sam kupie coś bardziej komfortowego
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...