Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
m
microcster
Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 06 maja 2013, 22:18

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: microcster »

dziękuje za odpowiedź , a możesz coś szerzej powiedzieć na podstawie tych logów, jakie jeszcze ewentualne usterki mogą wystąpić lub są ukryte?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Maestro_86 pisze: Przepływka śmieć. nie baw sie w zamienniki czy regenerowane. Jak nie kupisz ori auto nie odżyje.
Czemu twierdzisz, że przepływka to śmieć ?
Wg mnie wartości ma dobre, więc nie wiem skąd to stwierdzenie.

microcster, jak Ty ten EGR zaślepiłeś, bo coś mi z nim nie gra... ?
Przy porządnie zaślepionym zaworze EGR powinieneś mieć praktycznie takie same wartości w logu statycznym niezależnie od tego czy jest włączony czy też wyłączony. U Ciebie widać, że coś nie do końca jest zaślepiony tak jakby. Jakąś kulkę od łożyska włożyłeś do wężyka idącego do EGR + blaszka dorabiana była ?

Log 003 i 011 to mam rozumieć, że jest pierwszy na IV, a drugi na III biegu ?

Zrób jeszcze log 008 i zapodaj jak się prezentuje.
m
microcster
Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 06 maja 2013, 22:18

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: microcster »

Co do EGR wymieniono zawór na nowy nie było zadnego zaslepiania .Wszystkie logi robione byl na 3 biegu.sprawdze jeszcze raz wszystkie wezyki i zrobie ponownie logi dzieki Sony za szczegolowa odpowiedz
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

microcster, a ten zawór EGR to aby na pewno oryginał był o tych samych numerach co stary ? Wartości masz za duże jak na w pełni sprawny zawór EGR. Taki stan rzeczy może być w przypadku nierozgrzanego silnika, zbyt małej recyrkulacji spalin lub w przypadku padnięcia czujnika zasysanego powietrza G70 (czyt. przepływki).

Silnik z tego co widzę po logu 000 miałeś rozgrzany, przepływka patrząc na jej wartości szczytowe mierzy raczej OK, więc już zgłupiałem.

Zrób log 008 na III i IV biegu przy rozgrzanym silniku i wrzuć na forum. Dla mnie będzie on decydujący o sprawie :P
m
microcster
Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 06 maja 2013, 22:18

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: microcster »

Zawor jest 100% oryginał , wymieniany 3 miesiace temu dobierany po numerach starego . Zrobie wszystkie logi te ktore sa potrzebne . Dobrze wszystko rozgrzeje i wrzuce odpowiednie wskazania. Dzieki za odp . Ale szczerze juz nie mam siły do trgo egru:) A najlepsze jest to ze auto chodzi dobrze , przyspieszenie ok, nie kopci , pali na dotyk . I to mnie jeszcze cieszy :)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Zapodaj te logi, o których wspominałem i zobaczymy co dalej.
m
microcster
Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 06 maja 2013, 22:18

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: microcster »

Witam ponownie zrobiłem logi te ktore byly potrzebne. Najpierw statyczne 008 i 003
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188559.html
Grupa 008, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188558.html

a teraz dynamiczne na 3 i 4 biegu
Grupa 008, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188581.html
Grupa 008, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188583.html
Grupa 008, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188584.html
Grupa 003, 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188585.html

Czekam na odp :)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

microcster, no niestety po tych logach wnioskuję jednak, że coś jest nie tak z przepływką, bo zbyt późno wstaje. Dla pewności możesz jeszcze podpytać Naszego forumowego guru o nicku szymekgd ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

microcster, wygląda faktycznie tak, jakby egr nie zamykał się, sprawdzałeś sterowanie? Sprawdź profilaktycznie przepływkę wg.: logi ze stronki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299803 dla Procedura diagnozy przepływomierza (IMM, MAF) dla TDI (czujnik G70) Możesz też sprawdzić przepływkę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1253901.html

Dodatkowo zajrzyj do sterownika i zobacz czy nie pływa bo może to z nim jest problem.

Robienie razem 003 i 008 nie ma za bardzo sensu bo nie widać dawki rzeczywistej która jest w 001 i nie widać co ją tnie.

Dawkę paliwa w 001 zwiększ w adaptacji (login12233, kanal01) do 3,6 przy 90st.
Michal
A
Adzioll
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 12 lut 2011, 02:12

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Adzioll »

Miałem w lipcu wymieniany rozrząd i dziś tak z ciekawości bawiłem się vagiem i patrze a tu ktoś ustawił kąt wtrysku na 84 i dawkę paliwa na 009 (1,8mg). Postanowiłem dawkę przestawić na około 4mg czyli na taka jaka powinna mniej więcej być i auto totalnie zero mocy jak w maluchu:/ Czemu ktoś w ten sposób to ustawił? Bo warsztat dobry i na pewno nie wynikało to z niewiedzy. ?
ODPOWIEDZ