Bartosz_n pisze:No gratki Bartek , dobrze poszło pewnie koleżka się trochę zdziwił
nie zdziwil sie to moj kumpel z pracy i mowilem mu ze do około setki bedzie niewielka roznca ... mialem ostatnio starcie z s6 c5 w tiptroniku i byla podobna sytuacja.
Hehe semi-slick będzie napewno ciekawie
Taki mały OT ale z czego chcesz go jeszcze odchudzic ?
I jeszcze takie jedno pytanie hamulce w zupełności wystarczają ? Bo ja myślę czy nie kupić dwutloczkowych , można juz w fajnej kasie ogarnąć .
hamulce na razie daja rade-wszystko działa bdb , bebny po pelnej regeneracji na markowych czesciach , auto jest lzejsze od serii o jakies 60kg , ale wpadna z czasem kubły a tylna kanapa , wraz z pułką wylecą .
Na codzien autem jeżdze normalnie , nie popisuje sie zeby te hamulce mi nie pasowały .
Jak się juz ganiam to w takich miejscach zeby było bezpiecznie .
Docelowo plan mam na 280mm z przodu , ale to nie jest rzecz która mi się pali.
Kurde ja najchętniej tez bym wyrzucił kanapę i sobie klatkę strzelił ale niestety nie raz zdarza się , że muszę jechać w komplecie ...
W razie gdybym zmieniał hamulce to wiesz gdzie szukać 280x22
Dobra już nie zaśmiecam Ci tematu .
Bartek26, pewnie dobrze byłoby ogarnąć hamulce z ABF-a, tylko chyba nie we wszystkich były takie same, etka online podaje dla ABF 280mm 5x100 z przodu i 226mm z tyłu (też 5x100), a większość ABF jakie są, to mają 4x100, więc nie wiem do końca
Jak masz hamulce 256 to zmieniasz tylko jarzma i tarcze np z Ibizy GTI lub Passata G60 280mm. Mam taki zestaw w Vento i jest duza roznica, tyle ze musialem zmienic zwrotnice bo u mnie byly hamulce 239mm.