Witam wszystkich,
Prosiłbym o zerknięcie na logi grupy 11:
bieg 3
http://vaglog.rtnet.pl/log_184127.html
bieg 4
http://vaglog.rtnet.pl/log_184128.html
Jestem świeżo po wymianie całego zestawu turbiny (t. + gruszka, kolektor - regenerowane) oraz czyszczeniu N75. Generalnie poprawa jest potężna, stara turbina dogorywała. Zastanawia mnie to opóźnienie w reakcji w okresie 0.01- 1.95 oraz po odpuszczeniu gazu na końcu, na obydwu biegach. Czy jest to normalne czy szukać gdzieś jakiejś nieszczelności układu podciśnienia ? Przyznam się że nie zmieniałem wężyków podciśnienia, jedynie ten idący do gruszki, który swoją drogą jest chyba ciut za długo ucięty. Ponadto, czy mógłby ktoś określić czy nowa turbawka pracuje prawidłowo bo szczerze powiedziawszy, po doświadczeniach ze starej, która potrafiła pompować o 500 mbar (zapieczona w maksymalnym otwarciu) za dużo względem Specified MAP, to wahnięcia 10-50 mbar nie wydają mi się istotne, choć zapewne się mylę.
Z góry dziękuje za podpowiedzi
Edit. Ta różnica na 4 biegu (1.95- 5.15) jest spowodowana tym że zjeżdżałem z wzniesienia, więc samochód miał odrobinę lżej, więc i doładowanie siłą rzeczy odrobine zmalało.