Przywitaj się w odpowiednim dziale, po czym poszukaj tematu o kodowaniu kluczyka i tam się dopisz ewentualnie
edit: żeby nie było offtopu: wyjąłem przednie siedzenia i tunel środkowy, chyba będę musiał wyjąć część nadmuchu, co idzie na nogi, żeby wyciągnąć dywan
Mialem nie sprawne drzwi stylu, z jednej strony wyskoczyła linka z klamki, z drugiej brakowało mi cięgna do klamki wewnętrznej, i była ona ułamana.
Teraz wszystko gra jak ta lala :)
Wyciągnąłem wykładzinę, że nie mogli w Seacie zrobić tej wykładziny w 2 kawałkach W środku nie ma bardzo rudej, trochę przy lewej prowadnicy siedzenia kierowcy i prawej siedzenia pasażera. Lewy próg był chyba wyciągany, bo jest od wewnątrz przecięty i pospawany. Swoją drogą fajne miejsce znaleźli na sterownik poduszek, nigdy bym go tam nie szukał
Wymiana przegubu zewnętrznego lewego, walczyłem od 21.30 a skończyłem grubo po północy, najwięcej czasu zeszło z wybiciem sworznia i dopasowaniem opasek, ze starego wysypała się rdza i wylała woda, osłona była z 99 roku więc ori a nie wiadomo jak przegub bo nie chciało mi się babrać w tym. Ktoś pocieszy ile zaoszczędziłem na mechaniku?
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Dziś razem z tata pogrzebałem trochę przy progach, wyszło tak, jak poniżej. Blacha ocynk, 1 albo 1,5mm, w każdym razie dość ciężko się ją formuje Nie wiem tylko, czy część nitów co weszła w szynę, nie będzie przeszkadzać w przesuwaniu foteli. Ale to kiedyś się będę martwić.
Dziś wymiana prowadnic na tylnich zaciskach, wymiana gum tłumika końcowego, założenie nowego rozrusznika wraz z tulejką w skrzyni. Zostało na przyszły tydzień zrobić znów przelot. Plan jest taki że zostanie tylko Ori Tłumik końcowy z Gt na końcu a reszta będzie szła rura 60mm:) Brakuje mi jak jadę i coś mruczy:) Aha jeszcze muszę wysłać kiere do obszycia:)