Witam wszystkich. Przed tygodniem kupilem Toledo 1.6 SR (AKL) i po tygodniu uzytkowania mniej wiecej wiem co w trawie piszczy a nie powinno... Mianowicie jedna z usterek jest mrugajace podswietlanie zegarow. Nie gasna calkowicie ale delikatnnie pulsuja. Co moze byc przyczyna??? Kolejny to brak nawiewu na szybe przednia i nogi (nie dziala regulacja). Jak to naprawic???
Mam jeszcze jak widze dosc czesto spotykane problemy w Toledo jak problem ze wskaznikiem temp. cieczy (jutro wymianka), prawdopodobnie uwalony modul komfortu (brak oswietlenia drzwi od kierowcy i brak sygnalizacji dzwiekowej wlaczonych swiatel) oraz wilgoc wewnatrz auta. Na te problemy znalazlem juz odpowiedzi na forum wiec nie bede ich powielal.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2010, 11:24 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym stawiał na pokrętło natężenia podświetlenia deski. Może coś tam zaczyna nie łączyć. Tzn albo samo pokrętło, albo przewody elektryczne gdzieś przy stykach z tym pokętłem.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 20:06 przez Tomas, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
Jak reguluje pokretlem to zegary nadal pulsuja a reszta podswietlania dziala prawidlowo (pokretla i przyciski np od szyb). Jutro wyjme to pokretlo i zobacze czy nic sie nie poluzowalo i czy styki sa ok. A macie jakas recepte na brak nawiewu na szybe i nogi bo pokretlo po zmianie ustawienia czy to na szybe czy na wnetrze auta wcale nie reaguje.
Jeżeli masz Climatronic, to chyba gdzieś u nas na forum widziałem podobny przypadek i to był jakiś "moduł" elektryczny gdzieś w mechanizmie klimy. Do konca nie pamiętam. Może ktoś będzie pamiętał co to było.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
Mam wersje bez klimy wiec to raczej odpada ale dzieki za sugestie. Co do tych zegarow to zauwazylem ze pulsowanie podswietlania pojawia sie dopiero po przekreceniu kluczyka. Jak kluczyka nie ma w stacyjce i wlacze podswietlanie jest ok. Po przekreceniu kluczyka zaczyna pulsowac.
Andrew pisze:Co do tych zegarow to zauwazylem ze pulsowanie podswietlania pojawia sie dopiero po przekreceniu kluczyka. Jak kluczyka nie ma w stacyjce i wlacze podswietlanie jest ok. Po przekreceniu kluczyka zaczyna pulsowac.
mam ten sam problem z pulsowaniem podświetlenia zegarów co Ty, po wyjęciu kluczyka po 2-3 sec zaczynają żarzyć się zegary. W tej chwili mam wyjęty bezpiecznik nr. 11 (5A) żeby nie rozładował mi się akumulator przy dłuższym postoju, podświetlenie nie pulsuje ale kasuje mi się zegarek i licznik kilometrów. U mnie napewno nie jest to potencjometr od przyciemniania ani wyłącznik świateł. Zabieram się niedługo do rozebrania całego kokpitu pod kierownica tam gdzie idą kable od bezpieczników do zegarów, dam znać jak zlokalizuje źródło zwarcia...