Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
Kamilladka
Forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 26 wrz 2009, 10:27

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Kamilladka »

Po długich szukaniach na szrotach podstawy filtra kabinowego wreszcie sie udało. A najlepsze w tym wszystkim jest to że dostałem go za darmo :-)Bo znajomy pracuje na tym szrocie.Podstawka już siedzi u mnie w samochodzie wraz nowym filtrem:d Mały rarytasik wpadł do Wozidełka <zygi> Do tego jeszcze wpadła Nowa kopułka wraz z palcem oraz maluje się rozpórka :-)
! FUCK AIRRIDE !
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: remiq »

Audi umyte, termostat kupiony.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Szymek08 »

A ja w sobotę wymieniłem bratu w Golfie IV tuleje w tylnej belce i wymieniłem płyn hamulcowy - satysfakcja z własnej roboty bezcenna :-)
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: koti »

Wymiana oleju Motul 8100 X-Cess 5W40 i filtra oleju Mann.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

1. Wymiana wentylatora 345mm od chłodnicy na wersję 250/60W z firmy Dell. Trzeba było jednak wtyczkę ze starego przerzucić, bo była nieco inna o dziwo.

2. Wymiana napinacza paska wieloklinowego, stary był w marnym stanie i amortyzatorek się wylał... Na pokład wpadł napinacz z firmy INA.

3. W związku z wymianą napinacza na nowy zakupiłem też nowe sprzęgiełko alternatora firmy INA. Stare co prawda miało przebieg max 20kkm i było w pełni sprawne, no ale skoro już kupiłem to zostało wymienione na funkiel nówkę.

4. Wymiana paska wieloklinowego na GATES.

5. A tak poza tym to maskę silnika wygłuszyłem sobie ;-)
p
plum
Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 19 lip 2011, 15:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 SR
Lokalizacja: Gdańsk

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: plum »

Znowu problemy z falującymi obrotami + zwiększone spalanie. Na szczęście wymieniłem tylko czujnik temperatury na nowy oryginalny i problem minął. A miałem już wymieniać sondę... 8-)
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: ghul17 »

wymieniony olej valvoline max life 10w40 Diesel z filtrem Filtron OE 640/1 i siłownik napinacza paska wieloklinowego(koszt 55zł) pierwsze odpalenie i bezwzgledna cisza więc wymiana sie opłaciła.
l
lipton1977
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 26 maja 2010, 09:40
Auto: Octavia
Model: 1.4 Tsi
Lokalizacja: piaseczno

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: lipton1977 »

Witam dawno tu nie zaglądałem ostatnio przy okazji przeglądu ogólnego wymieniłem duży wentylator klocki z tyłu z tarczami i filtry wszelakie.poza tym autko juz 6 rok niezawodne,bardzo udany egzemplaż .
lipton1977
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: irocket »

Wymiana żarówek świateł mijania, z racji, że jedna się spaliła. Nie szukałem jakichś wymyślnych - zwykłe (Hella Standard) za 12 zł.
Obrazek
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

Wymiana czujnika temperatury G62 i sprawdzenie błędów VAG-iem.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
ODPOWIEDZ