Zrob ten rozrzad teraz. Jesli okaze sie ze strzeli ci pasek to wydasz 3 tysie.
I tak masz zamiar go zrobic i tak, a czy teraz czy za dwa miesiace to pytanie czy warto ryzykowac?
Pozatym taki paragon to sobie mógł zalatwic z takiego zakladu a nic nie wymienic.
,
Ja mam pytanie co ile powinno sie wymieniac rozrzad.
Mam 1.9 tdi i robilem przy 188 tys .Teraz mam 215 tys. Slyszalem ze pozniej czesciej wymeinia sie rozrzad.
Witam wszystkich przymierzam się do wymiany rozrządu bo już ma zrobione na starym ponad 60tys. mechanik mówił że jest jeszcze w dobrym stanie ale nie chce ryzykować.Nie wiem jakich gratów najlepiej użyć, żeby mieć spokój co najmniej następne 60tys. i w miarę tanich i przy okazji jakie kupić najlepiej popychacze zaworów bo już klepią.I jaki jest średni koszt wymiany tych że rzeczy ?
krzysiek51xe ja niedawno wymieniłam rozrząd w ASV na Contitechu i SKF, rozrząd w ASV od któregoś numeru chyba 150001 (ale pewien nie jestem) jest wzmacniany( szerszy pasek), jeżeli robisz rozrząd to polecam na częściach INA, SKF, Contitech, Hepu są to drogie części ale jest pewność że wytrzymają te 60 tys.
Ja tez coraz częściej słyszę o wymianie co 90kkm lub co 5lat i czesto ten termin występuje jako pierwszy. Zakładając, że producent zna datę produkcji osprzętu, a my możemy kupić leżaki magazynowe to ma sens.
Witam mam mały problem z pompą wody w swoim ASV, konkretnie zaczęła puszczać mimo że zrobiła około 2000 km, i był to SKF, teraz moje pytanie, ponieważ już leci do mnie HEPU, czy wymieniać tez pasek, zakładałem contitecha i jest jak nowy nawet się nie przykurzył, mój mechanik twierdzi że niema takiej potrzeby, jednak słyszałem iż raz zdejmowanego paska pod żadnym pozorem niewolno zakładać, proszę o rade czy kupić i wymienić czy zostawić ten co jest, dodam iż jest czysty nie dostał G12.