W wolnossącym można robić chiptuning ale się nie opłaca bo zyskasz do 10KM. Przy zamontowanych innych gratach (wydech, dolot, wałki itp) może trochę więcej, ale nadal przyrost mocy do wydanej kasy i pracy nie jest już proporcjonalny.
Może ja jestem starej daty ale dla mnie każdy program powinno pisać się pod dane auto a te wszystkie boxy to takie półśrodki które nie wiadomo jak się będą sprawować i czy nie będą wysilać podzespołów zbyt mocno
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Jest to box wpinany w OBD i teraz pytanie jak zlogować auto aby sprawdzić jakie parametry zostały zmienione i o jakie wartości. Jeżeli tego nie wiesz to zazwyczaj jeździsz w ciemno i nie wiesz czy dwumas się nie wykończy czy turbo nie odleci
Zazwyczaj takie boxy mają ustawione aby delikatnie podnieść moc ale czasem głupi parametr i może coś uwalić. Poza tym 1.2 TSI nie jest zbyt mocną konstrukcją