Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: remiq »

Można samemu. Musisz wytargać stare zwrotnice z piastami i zaciskami, a na ich miejsce zakładasz nowe. Było już pisane. Poczytaj sobie temat.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Danielek. »

Awatar użytkownika
ProFFessor
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 17 sty 2012, 15:49

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: ProFFessor »

Danielek.,

Super dziekuje :-D :564:


remiq czytalem troszke

Np w temacie o swapie piszesz

migacz1981, generalnie z tego co się orientuję, to masz tarcze 239mm, więc do swapu hampli potrzebujesz zwrotnice, jarzma, zaciski, klocki, tarcze (280/25mm 4x100 od Toledo 1,9TDI AFN), pompę (tłoczek 22mm), koła 15" i w sumie tyle. Przekładasz piastę i wszystko jest P&P.
Jeśli to nowsza Cupra z hamplami Brembo to oprócz zwrotnic, klocków, tarcz (oryginalne Brembo 305mm), jarzm (adapterów), pompy (tłoczek 24mm) itp. felgi 16" o dużym ET.


O jaka pompe ci chodzilo.

Kurde jestem zielony i nie wiem co z czym.

Co czytam posty to coraz mniej rozumiem :D
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: igi84 »

ProFFessor, kolega pisze o 1L a Ty masz 1M więc nie zagłębiaj się w swap w 1L, w 1M pompy nie musisz zmieniać, poczytaj tu : viewtopic.php?t=2973

aby przejść z 280 na 312 potrzebujesz:
-zwrotnice z przykręcanym jarzmem
-jarzma pod 312
-zaciski ATE 54
-łożyska kół (przynajmniej ja założyłem nowe)
poczytaj temat to się rozjaśni.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Czy to jest odpowiedni wątek do pisania o swapie hamulców ?! Chyba nie :evil:
Awatar użytkownika
krotki1269
Forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 21 kwie 2012, 21:09
Auto: 1M
Model: 1.8 20v AGN
Lokalizacja: nowy dwór mazowiecki

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: krotki1269 »

W tym tygodniu w końcu udało się doprowadzić Tolka do porządku. Odkurzony, wnętrze wyczyszczone i wyprane, nadwozie umyte i nawoskowane, uporanie się ze skrzypiącymi drzwiami i na końcu wisienka na torcie - upragniona wymiana sprężyn na Eibach Pro Kit. Teraz to jest bajka 8-)
R
Renovatio
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 02 cze 2014, 19:26

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Renovatio »

Dziś w końcu udało się zwalczyć klimę, objaw był taki że śnieżynka na klima-troniku zapalała się a ani wentylatory ani sprężarka nie ruszały, podczas walki okazało się że układ jest w 100 procentach szczelny sprężarka tez pompuje jak wściekła(podłączona na krótko), czynnik 750 gram a mimo to klima działać nie chce, problemem okazał się jeden kabelek przy sterowniku wentylatorów przetarł się w odległości ok 5 cm od kostki, a oczywiście był zaizolowany i nie było uszkodzenia widać, po zlutowaniu i zabezpieczeniu klima mrozi jak należy :-)
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Lokalizacja: Konin

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: ramzes.kris »

Wczoraj zamontowalem podświetlanie klamek :)
Umylem i nawoskowalem SONAX'em "BESTYJE" aż Milo :)
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: remiq »

Przy autach nic się nie dzieje z braku czasu, ale za to pomalowałem balkon na zielono i powiesiłem nową lampę. A Tolek gnije coraz bardziej... :(
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

W dniu wczorajszym wymieniłem łożysko w prawym przednim kole. Siedziało u mnie w aucie jeszcze oryginalne łożysko firmy NSK wyprodukowane w Anglii. Wytrzymało zatem 13 lat jazdy :) Wrzuciłem łożysko firmy FAG. Poza tym porobiłem zaprawki na aucie i wysprzątałem wnętrze.
ODPOWIEDZ