Witam wszystkich czytających ten post, dziękuję za zainteresowanie
A więc, zrobiłem swapa do toledo 2,3 v5 agz 150KM 1999r na silnik z golfa 4 anglika vr 2,8 bde 204KM 2001r
Wszystko cacy podłaczyłem i odpalił za strzałem, ale zaraz gaśnie. Licznik/stacyjka/pastylka zostały z toledo z golfa silnik+wiązki+pedał. Na liczniku pali się lampka EPS oraz check i w błędach jest blad że sterownik jest zablokowany przez immobilizer. Robiłem adaptacje licznika vag-com (licznik-adaptacja-gruba 00- read i następnie save) nie wiem czy to dobrze robiłem czy też nie ale żadnych efektów po tym nie ma.
Nr sterownika z 2,3 071 906 018K
Nr sterownika 2,8 022 906 032 BG
Da rade to uruchomić na zegarach i z vr5 w domowych warunkach przy pomocy vag-com? Czy muszę oddać komputer do jakiegoś magika co wywali całkiem imo?
Z góry dzięki za pomoc.