Kitaj, też tak sądzę. Jeszcze nie widziałem żeby mi się choć raz wentylator od chłodnicy w tym samochodzie załączył . A że jest sprawny to mogę dowiedzieć się tylko wtedy jak klime załączam
eR pisze:Jeszcze nie widziałem żeby mi się choć raz wentylator od chłodnicy w tym samochodzie załączył
x2 Nawet jak stoje w korkach i jest 35 stopni to nic sie nie dzieje, ten samochód jest magiczny... U mnie jak odpowietrzałem układ chłodzenia to musiałem 40min stać w miejscu i trzymać 2tyś obr dopiero się włączył
Gora silnika się tak nie nagrzewa, a podczas jazdy i tak chłodzi to wpadające powietrze, niebezpiecznie jest koło turbiny a tak na spokojnie nic się nie bedzie działo
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Kitaj pisze:eR napisał/a: Jeszcze nie widziałem żeby mi się choć raz wentylator od chłodnicy w tym samochodzie załączył
x2
x3
Mi również od kiedy mam TDI wentylator się nie załączył gdzie w benzyniaku nawet przy 10*C się załączał.
Oderwałem, jutro pojeżdżę trochę to zobaczę czy coś się zmieniło.
edit: Dziś cały czas deszcz padał więc nie mogłem się dobrze wsłuchać czy była zmiana, ale wydaje mi się, że bez zmian z folią ameliniową czy bez.
Z rok temu jak mi sie ta gąbka pokruszla na tej osłonie też wymieniłem na taką z alu, niby wyciszyło ale chyba bardziej przez to że stara już prawie nie istniała.
Co do wyciszenia silnika bardziej pomoglo dolewanie oleju 2T do baku i później zalałem dodatek LM Cera tec. Jestem sceptyczny do tego typu produktów a jednak też troche wyciszyło silnik plus jakby silnik inaczej chodzi lekko i zapala bez oporu. Odczucia na ucho
Też muszę w końcu spróbować tego 2T. Tyle osób leje i nie ma lipy... Wracając jeszcze do tego wygłuszenia to wiadomo, że sama mata pod górną osłona szału nie zrobi. Jedni słyszą różnicę inni mniej. Można by się pobawić w przyklejanie maty pod nadkola i osłony boczne silnika ale czy jest w tym jakiś sens. Klekot zawsze będzie klekotał. Chociaż wg mnie konstruktorzy seata bardziej mogliby się przyłożyć do wyciszenia wnętrza bo np. w porównaniu z Golfem mk4 z takim samym silnikiem różnica jest spora.