Wreszcie zakończyłem proces odnawiania skóry kierownicy.
Przed renowacją kierownica wyglądała tak:
Po renowacji tak:
Do renowacji użyłem lakieru do skóry
RENOSKÓR, przed malowaniem całą kierownicę odtłuściłem acetonem.
Zadowalający efekt uzyskałem po położeniu ok. 7 warstw lakieru. Lakier słabo krył miejsca gdzie skóra była bardzo wytarta i dlatego tyle razy musiałem malować.
Lakier polecam nakładać bardzo cienkimi warstwami pędzelkiem z naturalnego włosia (musi być miękki). Między kolejnym malowaniem odczekać z 2-3 godziny aby farba dobrze wyschła.
Po ostatnim malowaniu odczekałem 24 godziny i cała kierownicę przetarłem czarnym tłuszczem do skóry (
coś takiego ), zostawiłem na noc i z rana przetarłem do czysta szmatką. Kierownica nie jest ani ślizga ani nie brudzi na czarno.
Efekt końcowy w porównaniu z kosztami (ok. 20 zł) wg mnie jest bardzo zadowalający.
PS. Przy okazji odnowiłem też gałkę zmiany biegów.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.