Byłem wczoraj w serwisie Seata. Przy okazji spytałem czy to skomplikowana robota z podłączeniem. Dowiedziałem się, że takie lusterko musi być "wprogramowane" do systemów samochodu (coś na kształt rejestrowania modułów jak np. w BMW). Czy ktoś słyszał o tym czy to jakiś wymysł serwisu żeby nie stracić klientów?
UPDATE 16.04.2014
Ludzie z SEATa sprawdzili i powiedzieli że nie ma konieczności 'wprogramowania' takiego lusterka. Więc pozostaje tylko pytanie - skąd wziąć zasilanie i sygnał biegu wstecznego. Prośba o info lub przekierowanie do odpowiedniego artykułu.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-05-06, 10:16 ]Instalacja lusterka w trakcie - już dwa razy rozbierałem samochód. Wg schematu to w moim samochodzie zasilanie lusterka powinno być podpięte do bezpiecznika nr 13 (sprawdzone w ASO, ale zaznaczyli, że to może zmieniać się zależnie od daty produkcji samochodu). Ponieważ nie chcę ciąć przewodów w skrzynce bezpiecznikowej (mało wygodnie tam coś robić bo krótkie kable no i jakoś mam niechęć do kaleczenia kabli
) wymyśliłem sobie że dołożę w wolne miejsce bezpiecznik 5A i tam się wepnę.
I tu mam problem - nie wiem jak w tą puszkę dołożyć dodatkowy pin. Kupiłem najpierw uniwersalne piny, które teoretycznie powinny pasować ale ni diabła nie wchodzą. Poszedłem do ASO VW (bo seat nie sprzedaje na sztuki) i kupiłem zgodnie z ETKĄ jeden kabelek, który powinien tam pasować. Tyle tylko że piny z ASO wyglądają tak samo ja te uniwersalne. Poniżej foto pinu z ASO.
Reasumując - czy ktoś może podpowiedzieć jak wetknąć ten pin do skrzynki? Czy potrzebne są tu jakieś narzędzia? Czy tylko wystarczy na siłę go wepchać? Puszka u mnie wygląda tak samo jak w podanym wcześniej przez timiga linku z forum tourana.