vwir pisze:A są w ogóle mocniejsze dwumasy do TDI?
Pewnie robią lub regenerują na zamówienie.
Nie wiem jaki jest koszt takiej dwumasy na zamówienie, ale jeśli seryjna kosztuje od 1 tys. wzwyż, to na zamówienie pewnie ze dwa razy więcej (strzelam). To może w takiej sytuacji warto jednak pomyśleć o dwumasie z ARLa i skrzyni szóstce. Przynajmniej przeguby będą wytrzymalsze i zabudowane.
Podłączę się do tematu. Panowie, a co ja mogę z mojej 130-ki samym programem zrobić? dodam że mam nowiutką turbinke tzn po regenarcji. Z tym że chodzi o bezpieczny dla auta przyrost mocy. i ile za taki programik trza wybulić?
didmajster77 pisze:Podłączę się do tematu. Panowie, a co ja mogę z mojej 130-ki samym programem zrobić? dodam że mam nowiutką turbinke tzn po regenarcji. Z tym że chodzi o bezpieczny dla auta przyrost mocy. i ile za taki programik trza wybulić?
Jeśli turbo jest profesjonalnie zregenerowane (co jest rzadkością) i silnik w dobrej kondycji, to powinno byc te 155-160KM@350Nm. Jeśli nadal posiadasz katalizator to do wycięcia, będzie Cie tylko ograniczał mały intercooler. Cena w zależności od firmy, powiedzmy 700-1200zl.
Tak jak napisal bartekmk telefon do ręki i dzwonić
bartekmk pisze:didmajster77, telefon do ręki i dzwoń do tunerów, dowiesz sie wszystkiego.
Ok ale wydaje mi się że od tego rodzaju rozkminek jest właśnie forum co nie? Teraz gdy już mam jakieś podstawowe info z pewnością wykonam telefon do jakiegoś garażu.
Ps. Ma ktoś jakiś sprawdzony namiar w kuj-pom lub wlkp?
Poszperałem, popenetrowałem troche i wybór padnie najwiecej prawdopodobnie na tych oto magików:
http://www.brk-tuning.pl/strona_glowna Cennik niezły, notowanie wśród forumowiczów naszego forum i innych internautów również i promocja dla dla mojego Tolka przewidziana
Jak podają na stronce tych tunerowców to poleci ze 130 na 160KM i 350 niutonów czyli całkiem spoczko