berkelz, czujnik się wciska. Oring uszczelniający powinieneś mieć na czujniku zamontowany, a spinka tak jak wspomniałem blokuje czujnik, żeby nie wypadł.
Witam , czytam od początku temat i widzę wiele przyczyn może być z ze znikajacym płynem chlodniczym.
Posiadam Toledo II 1.9 TDI ASV , płyn chłodniczy mi ubywa , w sumie po 3 tyg ( 3tyg temu kupilem) 1-1,5l ubylo i dzis odrazu zaswiecila sie kontrolka poziomu i do tego nie grzeje mi w aucie nie leci mi cieple powietrze nawet jak dam na max to tylko zimne leci , sprawdzalem stan poziomu oleju i czy nie zbiera sie (maselko) i jest wszystko ok , nie kopci na biało temperatura stoi na 90 po nagrzaniu tak jak powinna .
janek111 pisze:Witam , czytam od początku temat i widzę wiele przyczyn może być z ze znikajacym płynem chlodniczym.
Posiadam Toledo II 1.9 TDI ASV , płyn chłodniczy mi ubywa , w sumie po 3 tyg ( 3tyg temu kupilem) 1-1,5l ubylo i dzis odrazu zaswiecila sie kontrolka poziomu i do tego nie grzeje mi w aucie nie leci mi cieple powietrze nawet jak dam na max to tylko zimne leci , sprawdzalem stan poziomu oleju i czy nie zbiera sie (maselko) i jest wszystko ok , nie kopci na biało temperatura stoi na 90 po nagrzaniu tak jak powinna .
Elo! a ja mam pytanie może ktoś się orientuje czy to normalne że w zbiorniczku na płyn robi sie jakieś takie ciśnienie i ogolnie słychać jak by płyn chłodniczy się przelewał, coś jak dobrze wstrząśnięta butelka z gazowanym napojem która ma nieszczelność
bo nie powiem ale troche mnie denerwuje jak słysze ten dźwięk i chciałbym sie go jakoś pozbyć a nie mam bladego pojęcia jak to zrobić czy może ktoś wie jak to "naprawić" ?