Jeżeli masz wentylowaną to tak są 256 jeżeli pełna i cienka to 232. Zaciski są też inne bo i większe niż przy 232. Tu masz o swapie zobaczysz jak wyglądają zaciski pod 256 u góry są gładkie, masywniejsze i dłuższe niż 232.
igi84, fajnie ale nie oto mi chodzi, wiem jak wyglądają hamulce, u siebie mam AGZ a nie AQN. Moje pytanie brzmi czy w AQN były montowane z tylu hamulce o rozmiarze 256 mm?
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Ponownie muszę zawrócić Wam głowę. Otóż w sobotę biorę się za wymianę tarcz, klocków i zacisków z tyłu. Trapi mnie kwestia odpowietrzenia układu. Szukałem po forum i nie do końca coś znalazłem. Mianowicie jak to jest z abs-em? Wyczytałem, że jeżeli płynu jest wystarczająco dużo i nie wycieknie, to nie trzeba za bardzo robić nic nadzwyczajnego. Jednak nie moge nigdzie znaleźć co w przypadku gdy niestety płyn ucieknie i trzeba odpowietrzyc też abs? Jak sie do tego zabrać?
igi84, właśnie zastanawiałem się jak by to zatkać myślałem o czymś na zasadzie korka do starego materaca, ale skoro francuz da radę to problem rozwiązany.