Rozrzad ok jest na znakach, gorne dwa slizgi sa ok bo sprawdzalem a z dolem nie wiem bo bym musial wywalic skrzynie. ale ruszajac sruba od walu w prawo i lewo nie wyczuwam luzow (mysle ze by jakis byl wyczuwalny jesli cos z dolnym łańcuchem bylo nie tak) A moze cos z zmiennymi fazami rozrzadu??? mjal ktos z tym problem????
[ Dodano: 2014-04-05, 19:44 ] a jak nie bylo cisnienia to zapalala ci sie kontrolka czy zobaczyles dopiero jak zmierzyles???
Przed wszystkim pikneła kontrolka od oleju. Zgasilem silnik ( był ciepły) Rano sprawdzam stan oleju - minimum ledwo - okazalo sie ze spod klawiatury mi wyciekał olej i cisnienie sie zmienilo na napinaczu i łancuch przez to przeskoczył i tak rzęcholil.
Witam ma mam taki problem z moim tolkiem szarpanie przy zmianie biegów i przy oddawaniu gazu ( jak zdejme noge z gazu i dodaniu ) a na luzie faluja obroty wymienilem odme odpodcisnienia swiece przewody filtr powietrza i nie wiem co to moze byc
Witam
Mam problem z 2.5 AGZ a mianowicie: Rano na zimnym silniku prkatycznie nie da sie jechać strasznie szarpie a jak dodaje gazu to brak reakcji no moze powoli sie rozpedza i strzela, (dławi sie)
Jak jakos sie dokula do wysokich obrotow to juz normalnie idzie, Dodam ze jak sie zagrzeje to rewelacji niema tez ale juz nie przerywa tak, jest jakis mułowaty.
Na LPG idzie mi o wiele lepiej powiem wrecz rakieta ;p
Czyszczenie przepustnicy zrobione 2x
Adaptacja przepustnicy robiona 2x
Wtryski Paliwa Wymienione (Profilaktycznie sprawne na sprawne bo sprawdzałem oba)
Cewka + Przewody wymienione
Kody usterek ( BRAK )
Skoro Na zimnym idzie lipnie na benzynie potem trochu lepiej a na LPG idzie normalnie i ma moc to co może być przyczyna Jakies propozycje ?
Tak BTW to problemy z rozrządem bardzo często powoduje zbyt wysokie ciśnienie oleju (pompa daje zbyt dużo). Przez to rozrząd jest za mocno napięty i któryś z elementów końcu nie wytrzymuje.