Może jak najbardziej ale czy zapiekł się zacisk/tłoczek czy prowadnice jarzma??, a bym obstawiał na prowadnice jarzma bardzo częsty przypadek jeżeli jest np uszkodzona osłonka. Rozbierz tzn odkręć zacisk od jarzma i sprawdź czy prowadnice się poruszają czy nie. Tłoczek trzeba wkręcać jednocześnie go wciskając do tego wystarczy płaskownik z otworem, śruba z nakrętką i wkręcasz tłoczek np. kluczem od szlifierki kątowej
Sprawdź to bo niepotrzebnie za regenerację zacisku będziesz płacił.
[ Dodano: 2014-03-31, 16:40 ]kuzio, popieram kolegę
bartek, swap na 288 klocki ATE Ceramic tarcze mogą być polskie np Mikoda ja mam u siebie po swapie na 312 zwykłe Mikody bo były po 105zł/szt
docieranie dla pewności u mnie trwało 1000 Km
i nie mam go nich żadnych zastrzeżeń. Ale jak już chcesz wydać to ATE.