Aby wyciągnąć wyłącznik świateł wystarczy przy ustawionym pokrętle w pozycji 0 wcisnąć pokrętło i przekręcić w prawo do pozycji pionowej. Ciągniemy za pokrętło. Wysuwa się panel z włącznikiem świateł i regulacją poziomu świateł i poziomem natężenia oświetlenia. Wyciągamy wtyczki, a następnie wypinamy włącznik świateł z panela.
Ja swój wyłącznik musiałem wymontować, gdyż wypalił się styk świateł mijania. Model mojego włącznika to 1M1 941 531 E. Okazuje się, że tyły wyłączników są takie same, jeżeli w nazwie jest 941 531. Pasują z leona, toledo II, audi A3 8L, audi A6C5,golf IV, bora, octavia I i pewnie jeszcz z paru modeli. Po rozebraniu wyłącznika ze skody 3B0 941 531 z B na końcu, okazało się, że ma on wszystkie styki, czyli tak jak model E z halogenami i przeciwmgielnymi:
Trzeba rozpołowić wyłącznik, czyli podważyć i wypiąć cztery zatrzaski. Przód się wysunie. Przekręcić go razem z gałką, o około 90 stopni, przeciwnie do ruchu wskazówek i ustawi się w miejscu, gdzie gałka się wysunie. Wyciągamy płytkę z diodami podważając po bokach. Natępnie unosimy 4 zaczepy tylnej obudowy (2 na stronę) i wysuwamy do przodu styki robocze:
Podmieniamy kostkę ze stykami i składamy w odwrotnej kolejności.
Jeżeli ktoś będzie chciał rozebrać kostkę styków, żeby np. dogiąć styki to trzeba rozpołowić kostkę poprzez podważenie 4 zaczepów:
a tak wygląda po rozłożeniu:
Przy składaniu trzeba pamiętać aby wycięcie w krzywce ustawić tak jak wycięcie w obudowie:
Zaznaczone styki są od halogenów i świateł przeciwmgielnych:
a tu są inicjatory styków halogenów i przeciwmgielnych, które zwierają styki przy wyciąganiu pokrętła: