No i teraz pytanie za 100pkt ktoś wie po co jest potrzebne podciśnienie z filtra? jeszcze w innych 1.9 rozumiem ale w moim AGR też jest ten wężyk a przecież u mnie turbina jest sterowana nadciśnieniem a nie podciśnieniem...
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
W Twoim przypadku do EGRa jest potrzebne które jest sterowane podciśnieniem
Ten wężyk jest potrzeby po to, że jak membrana gruszki/EGR zostanie zaciągnięte przez podciśnienie a pompa vaccum wytwarza podciśnienie cały czas podczas pracy silnika to wtedy sobie spokojnie ciągnie powietrze z filtra.
Hmm no dobra ale przecież turbina nie pompuje powietrza do filtra tylko do silnika a skoro zaciąga przez filtr to siłą rzeczy musi tam być podciśnienie... Tak samo działa przecież odma silnika, opary są wciągane przez podciśnienie w dolocie.
Sorki za offtop w razie czego można przenieść do tematu o N75
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Mam pytanie do was od czego jest ten kabel, który oznaczyłem na zdjęciu, bo przez przypadek przy zmianie zawieszenia nie wpiąłem go prawidłowo w kolumne amortyzatora i świeci mi się kontrolka abs i trakcji. Zaznaczone na zdjęciu, z góry dzięki za pomoc
Panowie jak się nazywa ta część,która jest na górze tylniego amortyzatora w Toledo 2 2000r Tdi 110KM?to jest chyba jakaś "poduszka".Ile może kosztować jedna sztuka,ponieważ strasznie stuka mi coś tak jakby w bagażniku od strony pasażera,a amorki na przeglądzie wyszły bardzo dobrze.