[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Wszystko o elektryce w aucie
w
wilson20

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: wilson20 »

No wiem o tym ze nie powinno sie tak robic ale chwile mnie braklo nie mógł sam wypchnąc auta i stało sie teraz musze sobie jakos z tym poradic

[ Dodano: 2014-02-16, 17:53 ]
Uszkodzony sterownik silnika? Auto odpala na 2,3 s i gasnie myslałem ze moze bardziej cewka padła

[ Dodano: 2014-02-16, 17:54 ]
Auto odpala na 2,3 sekundy pózniej immo odcina
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3223
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: DzieX »

Jeśli tylko immo to masz farta. Musisz zakodować na nowo.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
w
wilson20

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: wilson20 »

Mozliwe martwi mnie jednak to że nie mogę sie połączyć z silnikiem. A mógłbyś podać procedure kodowania immobilajzera
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: vwir »

Musisz przejśc procedurę podobną do wymiany zegarów. Zerknij tutaj: viewtopic.php?t=1333&postdays=0&postorder=asc&start=0

Potrzebujesz PIN immo. Jeśli masz dodatkowe klucze do auta to zerknij, czy przy nich nie masz doczepionego breloka z pinem. Jeśli nie masz to chyba nie musisz mieć programatora do odczytania epromu (jak w powyższej instrukcji), wystarczy vag-commander i kabelek za kilkadziesiąt pln. Tyle tylko, że w tej instrukcji jest podane jak wyciągnąc pin z zegarów. A u Ciebie prawdopodobnie pin w zegarach nie pasuje do pinu w kompie i trzebaby wyciągnąć pin z kompa. A jeśli nie możesz się z nim połączyć to trochę kicha...
w
wilson20

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: wilson20 »

no właśnie posiadam drugi zestaw kluczy jednak bez paska z kodem :( uzywalem commandera 1.4 i faktycznie jest tam pin zegarów nie spsprawdziłem jeszcze bo dopiero w piątek będę w domu. ale ten pin siedzi w zegarach czy ecu?
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: igi84 »

Wg commandera są 2 Pin-y licznik i silnik.
w
wilson20

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: wilson20 »

no rozumiem spróbuje jeszcze vag eproom programatorem tego co wyczytalem to komus się udalo gorzej jak naprawdę uwalialiło sterownik silnika chociaż sądzę że trochę niemożliwe, dziwi mnie jeznak że kabel nie chce sie polaczyc
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: igi84 »

Ale w zasadzie możesz commander-em wyłączyć immo. Nie wiem czy czasem brak sygnału z czujnika ciśnienia nie powoduje wyłączenia silnika ale mogę się mylić.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: vwir »

Ale wyłączenie immo jest w sterowniku kompa, z którym nie możesz się połączyć...
w
wilson20

[1M] Kontrolka immobilisera / Immobiliser

Post autor: wilson20 »

nie da rady użyć funkcji immo off bo najpierw trzeba zczytac eproom ecu z którym sie nie nie łłączy :( może chiński kabel szwankuje :) w piątek będę próbował cos zdziałać .Podejrzewam ta opcję z tym rozkodowanym immo no bo mimo iż niby wskazuje na czujnik ciśnienia to na 2-3 s uruchamia silnik czyli raczej to immo tym bardziej że kontrolka mrug. Ale co oznacza mrugajaca kontrolka hamulca ręcznego?bo obie świecą
ODPOWIEDZ