Żeby wyjąć większe oparcie potrzebne będzie odkręcenie pasa,moja wskazówka żeby rozwinąć pas i go zablokować np przywiązać do czegoś bo jak się zwinie to trochę trzeba się głowić żeby go prosto rozwinąć (lekkie skrzywienie i się blokuje)
Ja chcę na chwile obydwa wyjąć i włożyć oryginalną wykładzinę do bagażnika ,a ona przechodzi pod tymi oparciami .I po to mi ta wiedza ,dzięki może se przyda:)
Bo prawdopodobnie to są fotele , pod pas na brzuch. U mnie tak jest że też nie mam pasa przez ramię tylko na biodra. Pas jak dobrze pamiętam przykręcasz razem z zapięciem pasa od pasażera, który siedzie z tyłu po prawej stronie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Znalazłem juz w necie jak to wygląda, ale nie będę tego tak zakładał, Tolek zostaje z czterema pasami bo i tak nie pamiętam kiedy jechało nim pięć osób.
Przegląd w czwartek albo piątek to zobaczymy jak bedzie, a co do policjantów to jeszcze nie spotkałem takiego co liczył ilosć pasów diagnosty zresztą też