Pendzik pisze:Panowie mam mały problem, a mianowicie może ma ktoś jakiś patent jak odkręcić te wkręty trzymające lampkę od tablicy rejestracyjnej bo u mnie były tak zardzewiałe że w środku się wykruszyły i nijak nie mogę ich poruszyć. Co z tym zrobić
Mam to samo. Uważaj bo jak będziesz mocno na nie naciskać śrubokrętem to wciskają się w blende i to widać później, bo jest przeźroczysta. Jedyny sposób jaki tutaj już padał to - rozwiercić i kupić nowe.
Ja u siebie rozwiercałem, jednak aby dojść z wiertłem trzeba było odkręcię rejestracje - ktorej śruby były w równie tragicznym stanie.
Ja poradziłem sobie z zapieczonymi śrubkami następująco... Wymontowałem całą blendę. Trzeba zdemontować plastik na klapie bagażnika (6 wkrętów + zatrzaski) i odkręcić 8 nakrętek, odpiąć wtyczki od oświetlenia. Ja blendę położyłem sobie na dywanie i porządnie się zaparłem ale tak żeby nie połamać. Wkręty się poddały i mogę cieszyć się znowu podświetloną tablicą i żeby to uczcić zakupiłem sobie diodowe W5W
Ponieważ jakiś czas temu też się namęczyłem z wymontowaniem podświetlenia tablic to stwierdzam, że aby na przyszłość uniknąć takich problemów warto co jakieś pół roku wymieniać śrubki w lampkach na nowe nim te ponownie skorodują i znów się zapieką. Może pomysł śmieszny ale roboty z tym prawie zero a same śrubki są przecież bardzo tanie
"nierdzewkami" miałem przykręconą rejestracje w poprzednim aucie i po kilku miesiącach zaszły rdzą... Ewentualnie koleś, który mi je sprzedał kłamał, że są nierdzewne
Dzisiaj byłem w jednym sklepie w Tarnowie zapytać się o lampki podswietlenia tablicy i za jedna sztuke zawołali mi 97 zł Pojechalem do ASO Seata i tam powiedzieli mi 83 zł za sztuke Drogie sa te lampki w cholere no ale musiałem je zamówić bo moje w aucie do niczego sie juz nie nadaja