Źle pali poniżej 10 stopni

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

marcin80 pisze:A może rozrząd na zegar ustawić jeszcze raz, może vag kłamać z kątem wtrysku?


Wg. vaga się ustawia.

marcin80 pisze: I drugie pytanie czy jest w nim jakiś czujnik położenia wału czy coś, bo nieraz stoi na dworze np 2 dni temu od 9 do 15 i świece zagrzały i odpalił od kopa, czasem mu się tak zdarzy


Jest, błąd się zapisuje przy problemach.

Spróbuj dawkę rozruchową paliwa zwiększyć vagiem, próbowałeś podgrzewać świece kilka razy?
Michal
m
marcin80
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 29 sty 2014, 21:51

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: marcin80 »

Podgrzewałem 1,2,3, razy i nie ma żadnej różnicy, czas mam lekko wydłużony o ok 2s, jesli już teraz mam kopciucha siwo brązowego i smród nie spalonej ropy, to mam jeszcze ruszać dawkę?

Odpala w ten sposób http://www.youtube.com/watch?v=FNggd9Z1z0c

Z tym że przy większych mrozach
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: leeon »

marcin80 pisze:-kąt wtrysku ok 63-65


Zaraz zaraz dla ASV odpowiedni kąt wtrysku to oscylacja w granicach 49-53 ;)
m
marcin80
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 29 sty 2014, 21:51

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: marcin80 »

Wielu kolegów pisało kilka stron wcześniej że taka różnica nie robi różnicy, a nawet jest na plus
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

marcin80 pisze:a nawet jest na plus


Dokładnie, powinien lepiej odpalać.
Michal
m
marcin80
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 29 sty 2014, 21:51

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: marcin80 »

Wymieniłem(tymczasowo)akumulator na oryginalny pełnosprawny kilkuletni KIA 90/720 kręci i odpala nawet przy -12 dziś od strzała, stary ma 5 lat jest od zachodnich sąsiadów bo z takim auto przyjechało i widocznie nie trzyma mocy rozruchowej, z ciekawości kiedyś go zabiorę i sprawdzę na stacji przyrządem, uważam że mój problem tu tkwił, a nawet jakby przy mrozie ok -20st zakulał to przecież nie nowe auto
b
barf
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 06 lut 2010, 12:23

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: barf »

Witam mam taki problem ostatnio jak odpalałem przy 0C zachowanie było dziwne bo przy rozruchu zapaliło się oświetlenie kabiny i włączył się centralny zamek trochę mnie to zdziwiło sprawdzianem gęstość elektrolitu w poszczególnych celach aku i mieści się w granicach 1,26-1,24 na nieładowanym aku po nocy w garażu rok temu był w stanie odpalić przy -30C choć trochę kręcił i dało sie odczuć że ma ciężko ale teraz nie rozumiem tych dodatkowych efektów
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: irocket »

Sprawdź klemy :D Przeczyść dokładnie, możesz wyczyścić punkty masowe
Obrazek
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: Sony »

barf, takie objawy się pojawiają jak jest lichy aku ;-) Zrób to co napisał irocket i obserwuj temat.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: klynna »

Myślę, że w odpowiednim temacie zadam pytania :)
1. Jak wygląda podgrzewacz paliwa i gdzie dokładnie go znajdę w ASV? (czy jest on tylko dla PD ?)
2. Czy jesteście w stanie odradzić, któreś zaworki zwrotne na przewód z paliwem ? Ceny są różne na allegro, od 6zł do kilkudziesięciu. Dla mnie zaworek zwrotny to zaworek zwrotny...dla pewności wolę się zapytać

Pozdro.
ODPOWIEDZ