Witam wszystkich. Mam takie pytanie czy bedzie pasowal kolektor ssacy z audi a3 golfa4 bory lub skody octawi? silnik w moim seacie to 1.6 8V sr. no i moze przy okazji jakas podpowiedz dlaczego mi ten trup srzelil ze rozwalilo kolektor seat jest z instalacja lpg zwykla
Ostatnio zmieniony 19 sty 2014, 13:47 przez Keram, łącznie zmieniany 1 raz.
podejdzie kolektor tylko musisz mieć taki sam model silnika co ty. Szczelił dlatego że masz źle ustawioną instalacje gazową. Podaj więcej danych o osprzęcie bo z fusów wróżyć się nie da.
Dzisaij dopatrzylem sie w swoim tolku pewnych nieprawidlowosci.
JAk widac na zdjeciu poci mi sie pod deklem. Ale cos jest i z tym kolektorem nie tak i jeden przewod od niego jest tylko mokry. Moje pytanie co powinienem zrobic z tym wszystkim.
a. Nie zdarzyło mi się, żeby spod dekla lało mi się na całej długości uszczelki. Cieknie gdzieś przy 4 cylindrze, dlatego tylko jeden przewód jest mokry.
b. Kolektor pod zakrętką jest z oleju, bo olej paruje w dolot przez odpowietrzenie skrzyni korbowej i się tam skrapla, jak silnik ostygnie. Jak nie masz catch-tanka, albo wolnego wylotu odmy, to tam zawsze będzie zarzygane.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Witam.. Zamierzam wymienic uszczelki od kolektora (gorne i dolne) oraz uszczelke pomiedzy kolektorem a przepustnica...
Moje pytanie to czy dobre numery znalazłem? 1.6 SR AKL 101KM
-uszczelka 06A 133 227 B 4 sztuki
-pierscien uszczelniajacy 06A 133 398 F 4 sztuki
-pierscien uszczelniajacy (kolektor-przepustnica) 037 133 557 C
Wszystko sie zgadza. Pytanie brzmi czy zdiagnozowałeś lewe powietrze i wiesz, że musisz je wymienić, czy może jesteś kolejną osobą z falującymi obrotami i szukasz solucji problemu?
W moim przypadku nie ma falowania obrotów. U mnie silnik dławi się po dodaniu gazu na zimnym, czasami nawet zgaśnie. Wyskoczyl błąd od sondy że jest za dużo powietrzna. Takze myślę że to trafna dignoza. Dodam że kolega z tym samym silnikiem też miał problemy na zimnym silniku i po wymianie uszczelek samochód odżył.
Próbowałeś szukać potwierdzenia swojej diagnozy w jakimś teście jak np. psikanie okolic laczeniowych Plakiem?
Dlawi się na obu paliwach? (o ile masz lpg)
Ogółem jak dawno nie wymieniales świec to polecam poleciec za jednym zamachem bo z odchylona czescia kolektora jest prosciej a może też zuzyte swiece nie są w stanie przepalic dawki
tak psikałem plakiem i raz czy dwa sie zdarzylo ze zmieniły sie obroty.. ale psikajac kolejny raz juz roznicy nie bylo...
Posiadam LPG ale dławi sie na benzynie bo jeszcze nie zdąży sie przełączyc. Swiece były wymieniane rok temu na NGK (kolektor nie był ruszany, z problemami ale sie udalo wymienic)
a mam takie pytanie: Dodając gazu tez słyszysz takie jakby zasysanie powietrza w okolicach przepustnicy ( tzn bardziej w lewo od przepustnicy patrzac od przodu). Powinno takie coś byc czy nie?