Przekładałem benzynę na diesla i w sumie nie jest to straszna robota.
Mogę się zamienić silnikami. Mam 2,0 2E z Toledo GT z wtryskiem i czujnikami (nie mam komputera, przepływomierza i kabelków). Dokupisz sobie brakujące graty i masz 2,0 w okolicach 1000-1200zł + ew. robocizna.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Dzięki za propozycje i odpowiedź. Propozycja bardzo fajna i kusząca, ale narazie wydałem pieniądze na remont blacharki i podwozia. Silnikiem bd sie bawił za jakieś 2-3 miesiące. ;/
Remiq, komputer i przepływkę Ci dorzucę, całkiem o tym zapomniałem oddając Ci silnik
Jak tylko ogarnę wyciek spod pompy hamulcowej (przy wymianie ABSu, obruszałem oring na łączeniu pompy hamulcowej z serwem i teraz cieknie) to zgadamy się na mini spota myślę że w ten weekend
Szejkin, czemu chcesz zmieniać 1.8 16v na słabszy 2.0 8v?
Szejkin pisze:Jak by co, to chętnie też przyjadę, widze ze niedaleko mamy do siebie
Machniemy swapa na szybko Coś tam się uda poskładać. Silnik jest, gaźnik też się znajdzie i kawałek linki. Zapłon od 1.6, skrzynia też, tylko trzeba będzie popiłować wałek pod klin, bo mniejszy jest. Posklejamy na silikon i pojedzie