Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
p
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

bartekmk, rozrząd źle ustawiony. Ustaw poprawnie i zrób jeszcze raz 000BS i 004 D.
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bartekmk »

o popatrz, 40kkm zrobilem w takim razie na przestawionym rozrzadzie? w ecuproject mimo to zrobili korekte, czy sam sie w miedzyczasie przestawil?
p
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

Nie wiem co było 40kkm temu. Widzę co jest teraz. Rozrząd/pompa nie jest dobrze ustawiona i górą nie daje rady utrzymać kąta wyprzedzenia. Ale możesz dalej wierzyć, że wszystko jest ok ;-)
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bartekmk »

nie twierdze ze jest wszystko ok, tylko pytam ciebie jako fachowca, czy rozrzad moze sie sam przestawić? myslalem, ze to jest na tyle precyzyjny uklad, ze jeden ząbek w przód/tył juz rozreguluje prace silnika. tak czy siak rozrzad bedzie niedlugo wymieniany wiec zwroce uwage na poprawne ustawienie.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Ja tam widzę, że VNT nie zmienia położenia. Sztanga nie jest zasysana co może być powodem nieszczelnego układu podciśnienia lub zaworka N75.
Aby sprawdzić N75 odepnij kostkę zatkaj palcem króciec OUT i spróbuj zaciągnąć powietrze przez VAC, jeżeli się nie uda zaciągnąć powietrza a po odetkaniu króćca OUT da się, to zaworek jest sprawny.
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bartekmk »

ale sztanga sie rusza wiec o co chodzi? po wymianie rury i rozrzadu zrobie jeszcze raz logi. takze cierpliwosci;p
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Fakt zły log otworzyłem, pomyliłem z kolegą wyżej, ale patrząc u Ciebie na BS011 wygląda jakby się trochę ruszała. W pozycji ON nie przekracza 999,6 a powinna mieć ok. 1020
p
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

bartekmk pisze:czy rozrzad moze sie sam przestawić?

Nie powinien.
bartekmk pisze:myslalem, ze to jest na tyle precyzyjny uklad, ze jeden ząbek w przód/tył juz rozreguluje prace silnika

Rozrząd nie musi być przestawiony o "ząbek". Być może tylko pompa nie jest ustawiona. Zajmij się tym przy okazji, bo trochę mocy ginie ;)
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bartekmk »

ok, zwróce uwage mechanikowi zeby wszystko ustawil, chyba, ze mi powie ze tego nie potrafi;]
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Wrzucam logi i proszę o pomoc. Ostatnio złapałem notlaufa, samochód wogóle jakoś słabo ciągnie :-/
http://vaglog.rtnet.pl/maciekstachowicz12_160766.html
ODPOWIEDZ