waldemar.m, wiesz co ja na twoim miejscu podpiął bym go pod komputer on moze duzo powiedziać na temat nie równej pracy i sprawdz równiez pod komputerem wtryski najlepiej odczytaj wskazania przez komputer na zimnym silniku i na rozgrzanym (najlepiej troszke go przegonic) dane bedą sie troszke róznic ale jesl jest wadliwy wtysk to Ci go pokarze
Tutaj masz pokrewny temat i instrukcje jak je zdemontować i później odpowietrzyć auto http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6876 .
A żeby je wyczyścić po demontażu użyj nafty a następnie papieru wodnego.Jezeli masz wątpliwości czy sobie poradzisz jedź do warsztatu
jesli wtryski juz wyklepane to nawet czyszczenie nie pomoze . Może być że jeden wtrysk podlewa już troszkę i bedzie zawsze na zimnym lekko rzucało silnikiem i dym rownież sie pojawi. Korekcje na wtryskach sprawdził kolega?