tak czy owak na pomiarze kompresji wyszedl by ktorys pierscionek uszczelniajacy?? czy to raczej nie do wykrycia na kompresji??
[ Dodano: 2012-06-22, 19:42 ] badalem dzis kompresje i wyszlo na każdym cylindrze po 12, wiec silnik jak nowy mozna powiedzieć - pierscionek odpada:D
to juz predzej uszczelniacze zaworowe
zawory stukaja prez chwile na zimno
ale tez olej ma nalatane ze 30 tys i ma juz kilka lat - trzeba by wymienic
ja chcialbym odnowic temat. mam podobny problem co do kopcenia. auto chwile po odpaleniu zaczyna kopcic na bialo.. nie ubywa mi ani oleju ani plynu. zauwazylem tez ze zaczal wiecej palic.
Ja mam problem mały ale podejrzewam że będzie gdzieś sprawa poyebana z układem zapłonowym. Otóż moje autko podczas jazdy na PB potrafi kopcić czasem na czarno i dodatkowo śmierdzi benzyną. Prawdopodobnie ta nie dopala się w układzie.
A po przełączeniu na LPG problem ustępuje aczkolwiek autko od dołu nie jedzie, szarpie dusi się. Po przekroczeniu mniej więcej 4 tys obrotów dostaje kopa.
Chyba zacznę od wymiany kabli a później się zobaczy. Chyba że macie jakieś inne sugestie.
Pozdrawiam.