Panowie czy w przypadku silnika ASV była fabrycznie montowana chłodnica egr-a zwana także chłodnicą spalin.
W przypadku mojego ASV egr został zaślepiony zanim zdążyłem się mu dokładnie przyjrzeć. Obejrzałem parę filmików na YT z operacji zaślepiania/usuwania zaworu egr i tam takie ustrojstwo występowało w silnikach 1,9 tdi z pompą wtryskową.
Na ten przykład (08:45) : http://www.youtube.com/watch?v=xn6jiEpADYg
Doszedłem do wniosku, iż takowej chłodnicy egr nie posiadał, choć w kolektorze jest otwór do jej mocowania. Musiałyby występować w tamtym miejscu jakieś rurki od cieczy chłodzącej silnik.
kornat,
dłuższy czas rozgrzania silnika przy egr zaślepionym ?
To chyba nie jest plusem ?
Ogólnie nie wiem i nie czytałem ale jak już jesteśmy przy tym to :
Opłaca się go zaślepić ? Czy nie ?