Czołem Toledziaki !
U mnie w toledo ( II 1.6 16V 140000 km instalacja BRC e13 sekwencja) jest problem o tyle poważny gdyż silnik na gazie gaśnie przy zmianie biegu, na wstecznym, często falują obroty (gdy jest włączona klima nie falują tylko są na 900 obr. Czytałem wcześniejsze posty i powiem wam szczerze, że nie bardzo "ogarniam" sprawy mechaniczne. Chodzi o to że mam dopiero 21 lat i samochód od jakiegoś czasu użytkuje ( należy do matki) i dopiero teraz mogę zająć się usterkami. Wcześniej byłem na studiach i tak na prawdę nie interesowało mnie to, no ale w niedalekiej przyszłości zostanę posiadaczem tegoż Seacika (bardzo fajne auto
Sprawa wygląda następująco: Moja mama oddała samochód do polecanego mechanika w Grudziądzu (Kotuła). Z tego co mi wiadomo (chce odzyskać faktury na czesci które były wymienione (1000 zł) w silniku były wymieniane wtryski gazu, wtrysk w jednym z tłoków no i usterka z świecącą się kontrolką katalizatora... (muszę się upewnić czy coś jeszcze) Naprawa odbyła się prawie rok temu (Styczeń 2013). Ogólnie rzecz biorąc problemu wróciły jakiś czas temu( pierwszy symptomy były nawet pod koniec wakacji...)
Gdy przełączam na gaz silnik jest oczywiście ciepły (90) robię to, ponieważ instalacja przełącza się zbyt szybko i chodzi fatalanie( Ostatnia wracałem z uczelni gazu była jedna "kropka" a silnik cały latał ( na benzynie również). Jakiś czas temu gaśnie na zakrętach(nawy gdy jest sporo gazu i benz) i to mnie martwi.... Co poradzicie??? Z tego co mi wiadomo tak na prawdę dobry gazownik który "ogarnia" instalacje BRC jest w Toruniu ( w gdz byłem u jednego, ale powiedział że niema oprogramowania...) ps. Gdy odpalam zimny silnik obroty są automtycznie na 1100 . Gaz tankuje na Lukoil
Pozdrawiam, Igor